PİŞMAN OLDUM

 

            9 Mart  kanal D’nin akşam haberlerinde alıştığımız bir iki siyasi parti haberlerinden sonra asıl haberlere geçildi:

 

            *Bir gecekonduya kamyon girmiş. Can kaybı yok ama evin bir bölümü gitmiş. “Yemekteydik diyorlar. Bir gürültü oldu çıktık, baktık ki kamyon, yatak odasından banyoya doğru ilerliyor.”

 

            *Çeşitli trafik kazaları: taze ve hevesli şoför, aldığı sürücü belgesini arkadaşlarıyla kutlamaya giderken takla atıp hayatını kaybetmiş. Yaralı kurtulan arkadaşlarını, hastaneye zor yetiştirmişler.

 

            *Şişli’de yangın ve görüntüleri.

 

            *Meslek lisesine gelen magandalar, bir öğrenciyi döverken araya giren öğretmenini hastanelik etmişler. Bu sırada magandaların babası, idarede dert anlatıyormuş. Kim bilir belki de tehditler savuruyordu.

 

            *Polis, otomobil dolandırıcılarını aylarca takip edip suç üstü yakalamış. Mahkemeye teslim ettiği zanlıların hepsi serbest bırakılmış. Bu haber üzerine televizyonu kapatıp balkona fırladım. Haberlere daha fazla dayanamadım. Bekleseydim kim bilir daha ne antika haberlerle karşılaşacaktım.

 

*İlk defa pişman oldum. Yirmi sene önce sigarayı bıraktığıma…

( Pişman Oldum başlıklı yazı RasimCANBOLAT tarafından 10.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.