poet19
poet199/30/2012 - 13:27
Çok teşekkür ederim efendim... Cesaret verdiniz. Umuyorum bu iltifate layık yazılar ortala koyabilirim.
 Mavihüzün
Mavihüzün9/30/2012 - 12:56
Degerli kalem eserlerin cok basarili kalemine sonsuz saygi duyuyorum uzun yillar bizimle olman temmenisiyle saygi ve selamlarimi sunuyorum.