ATSENİN,GÖREV SENİN !..

.SENE 1953.YER KARAKÖSE / DOĞUBEYAZIT. YEDİNCİ TOPÇU BATARYASI.
YD.SB.LIĞIMDA BİNEK ATIM ( TAVŞAN ) AMERİKAN..AYAKLARI SEKİLİ,KOYU KESTANE/DORU..CEYLAN GÖZLÜ GÜZEL...
BİR TATBİKAT GEREĞİ MANEJ ÇALIŞMALARINDA,BANA İTAAT ETMİYORDU,,İŞİN DOĞRUSU BEN KORKUYORDUM.O DA FITRATI GEREĞİ  BİNİCİSİNİ TANIDIĞINDAN, KOMUTLARIMA UYMUYORDU.
BİR SEFERİNDE, İSHAKPAŞA SARAYINA DOĞRU DÖRTNAL YAPARKEN,GEMİ AZIYA ALMIŞTI. USLUK
ZİNCİRİNİ AZI DİŞİNE TAKMIŞ VE ARTIK BENİM KUMANDAMDAN ÇIKMIŞTI.
GÖZLERİMİN ÖNÜNDEN BÜTÜN ÇOCUKLUĞUM GEÇİYORDU..
İSHAKPAŞA SARAYI’NA NASIL GELDİK,NASIL O KAYALARA ÇIKTIK BİLMİYORUM !. BİR ARA DURAKLADI VE TAVLA İSTİKAMETİNE ŞÖYLE BİR KULAKLARINI DİKİP BAKMASIYLA ..BİR "......Hiiiiiiiiiiiiiiiiii !.." İŞİTTİM. VE GERİSİ KORKUNÇTU.BATARYA’DAN DÜRBÜNLE BAKMIŞLAR VE VAZİYETİMİ ANLAYARAK,TAVLANIN KAPISINI Yzb.. KAPATTIRMIŞ; İÇERİ DALARSA, KAFAM PARÇALANIRMIŞ DİYE..
ARTKAMDAN AT KAPATTIRIP BANA YANAŞMAĞA DA CESARET EDEMEMİŞLER ZİRA,TAVŞAN,ONLARLA YARIŞIYORLAR SANARAK,DAHA FAZLA KOŞARMIŞ...DİYE..
BİR HAFTA EVVEL BİR SEL OLMUŞTU..TAVŞANLA SEL YATAĞINA GİRERKEN RAHAT GİRDİK,ÇIKIŞI YÜKSEKTİ..TÜMSEĞİ ATLARKEN AYAKLARIMI ÜZENGİDEN ÇIKARABİLMİŞTİM..BENİ ÜZERİNDEN ATTI.. ZINK DİYE DE BAŞICUMDA DURUVERDİ..ÜZERİME BASMIYORDU .KANTER İÇİNDEYDİK İKİMİZ DE...
SONUÇ...TAVŞAN SAKATLANMIŞ VE HAYVAN HASTANESİNE GÖNDERİMİŞTİ.. 
BELLİ BİR SÜRE ASKIDA KALDIĞI   VETEDAVİSİNİN  MÜMKÜN OLMADIĞINDAN MÜRTÜNE / VURULMASINA KARAR ALINMIŞTI.!!
" AT SENİN,GÖREV SENİN !. " DİYEN BATARYA KOMUTANI Yzb..NIN (  BENCE ÇOK ACIMASIZ GÖRDÜĞÜM İÇİN )
EMRİNİ UYGULAMAYACAĞIMI SÖYLEDİM.. BİR HAFTA TOP BAŞINDA ÇADIR HAPSİ.! BİN YIL CEZAZI OLSA ÇEKMEĞE RAZIYDIM.. ZAVALLICIĞI, KARARGAH ÖNÜNDE KULAĞININ DİBİNE SIKILAN TEK KURŞUNLA BİR ÇAVUŞ MÜRT EDİVERMİŞTİ .!!
21 GÜN DUDAKLARIMIN UÇUĞUYLA MÜCADELE ETTİM, YAŞADIĞIM KORKUDAN OLUŞAN UÇUKLARLA...
Mehmet Cemalettin Bayhan-ERDEK-
 
( At Senin Görev Senin. başlıklı yazı CEM SULTAN tarafından 2.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.