Bazen bencilliğimi seviyorum. Tek benciliğim en mükemmel evliliği sürdürdüğümü düşünmek. Bırakın o kadar olsun ..
Bugün şımarmalıyım.. Bugün uçarım kimse tutmasın..Bugün çok çok özel, hatta kutsal bir gün .
Niye mi? Yuvamı dişi kuş misali kurduğum gün.
Evet dedim 26 eylül günü. “Varım seninle her şeye varım” dedim.
Tek sermayem sonsuz sevgimdi . O sevgi yıllar geçtikçe büyüdü.
On iki yılı devirdik iki yürek el ele vererek. On üçüncü seneye giriyoruz. ..

Henüz on dukuzumda delice tutulduğum eşime yazdığım acemi şiirimi paylaşmak isterim.


“Seviyorum seni
Nasıl anlatsam bilmem ki
Neden, niçin demeden
Sebepsiz arıyorum ellerini
Seviyorum seni
Leyla gibi
Su gibi, nefes gibi
Hiç bir duyguya benzemiyor ki
Yerini tutmuyor
Ne ana, ne kardeş,
Ne bir dost, ne de arkadaş
Sensiz bir günde geçmiyor
Saatler duruyor sanki
Sen yanımdayken
Zaman nasıl da akıp gidiyor
Bir şeyler oluyor bana
İçim içime sığmıyor neden acaba
Nasıl anlatmalı ki bunu sana
Aşkın coşkusu galiba
Mutluluk dedikleri bu olsa
Seviyorum işte seni
Yetmiyor kelimeler cümleler.

Seninle hayat yolunda her acıya
Her mutluluğun rengine varım ben
Çünkü seviyorum seni”

- - -
Bugün alınyazımızı , yıldönümüzü kutluyoruz , kendi çapımızda şenlikler ilan ediyoruz.
Seni seviyorum beyzadem
İyi ki hayatımdasın alınyazım. Birlikte nice mutlu senelere…

Nazlın

( Kendi Çapımda Şenlik başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 26.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.