*"TAŞI GEDİĞİNE KOYDUM !!!"... Adamın öyle gediği varki;taş nafile !!! Kaya lazım kaya !!! 

**" SUYA SABUNA DOKUNMADAN !!"... Pislikten bar bağlayacak bu gidişle !!! (

**" HEM AĞLARIM,HEM GİDERİM ! ADETİMİ EDERİM !!".. Zaten hep o adetler değilmi bize rol yaptıran ?..

**Bir yığın tasnif edilebilir koltuk ve sandalye vardır.. Bu günlerde en kötüsü SANIK SANDALYESİDİR !!! 

**"BİR TAŞLA İKİ KUŞ VURMAK !!"... Artık kuşlar bile küstüler birbirlerine !! Nerde öyle bir dalda birkaç kuş ki vurasın !!!

**" AL GÜLÜM VER GÜLÜM !!!"... Nerde ya çözüm ?.. Dostlar alış verişte görsün !! (kkoç)

**" YANGINA KÖRÜKLE KOŞMAK!!!".. Ne gareziniz var ki itfaiye teşkilatına !!

**" GÖZ GÖZE, DİŞ DİŞE !! "... Yaşadılar Göz ve Diş Doktorları desenize !! (
*
* MANGAL KADAR YÜREĞİ OLMAK !!!".. İmalat o kadar çeşitli ki !!! Hangisinden acaba 

**" SOKMA AKIL YEDİ ADIM GİDER !!! "... Ölçü olarak adım birimi yanıltıcı olabilir !! Nivometre kullanmak daha iyi !! 

**"YALANCININ MUMU YATSIYA KADAR YANAR !!"... Şimdi ki mumlar o kadar dayanmazlar ki !!

***Hasetlik,beynimizi mütemadiyen kemiren kurttur !!

***"ÇİÇEK DALINDA GÜZELDİR !!!" .. Hiç çiçek koparmadım onun için.. Uzaktan seyreyleyip, rüzgarın getirdiği kokusunda , hayranlıkla sevdim..Dalında kalsın,zarar görmesin diye !!! 

***Zapturapt altına alamadığınız duygular; karşı tarafın gönlünde zapta geçmiş se sorun yoktur!

***" Hayatın öyle güzel dönümlerini kullanabilseydik; mutluluktan ölebilirdik !!".. İyi ki kullanamamışsın;görmüyormusun ölüm tehlikesi varmışl !!

***Zor iş bu çöpçülük !!! Hayatın arkasından gidip;artıklarını toplamaktan ,temizlemekten yoruldum !!!

*** (Güzelleşmek,aşağı kalmamak adına kuaföre,makyöze harcadıklarınızı biriktirseniz; inanın daha güzel ve kalıcı hayat sürersiniz !! 

***Ah be Dibek Bacı !!! İliğine işledi sevdan adamın..Hadi gözün aydın;iliği kurudu garibanın !!!

***Millet ; kedi ,köpek,kuş besler !! Bense; sana ilgi besler,büyütürüm !!!

***Oturdular.. İleri gelenler..İleri geri konuştular..İlerisini gerisini hesaplamadan ...Ve kendilerince bir az daha ileri gittiler.. Ama gerilerini hiç bilemediler !!

***Bağırıp,çağırmayı alışkanlık haline getirip; hala sevdiğinden bahsedene verilecek en büyük ders süratle ondan uzaklaşmaktır!!! 

***Kaprislere boyun eğmeye başlamışsanız; yakında kayıtsız şartsız TESLİMİYET BELGESİNİ imzalamaya hazırlanın !!!

**" AMAN UZATMAYIN YA.. ÇOCUK ONLAR İŞTE !!".. Bu betimleme ; bu günün ZAMANE ÇOCUKLARI için miadını doldurmuş ve kullanımdan kaldırılmıştır!!! 

***Duygularımı gasp ve hapsettin !!! Sen en gaddar mafyasın !!

**" HEDEFİ 12 DEN VURDUM !!!".. Vay atıcılar ustası vay !!!.. Katılsana o zaman olimpiyatlara !!!

**" KIR ATIN YANINDA DURAN YA HUYUNDAN,YA SUYUNDAN !!!!".. Arkasında dursun hele !!! Yesin çifteyi de " hay senin huyunun da suyunun da " demiyormu !!

**" YÜZÜNE TÜKÜRSEN, ÇİSE YAĞIYOR SANAR !!"... Madem öyle; tazyikli su sıkın !! Kaçacak delik arar !!!

**" YİĞİDİ ÖLDÜR ; AMA HAKKINI VER !!!" ...Bu devirde, hazır yiğit bulmuşta öldürüyor ya !!! Öpte elini,başının üstüne koy !!! 

**" UYKU BİR KANTAR, TARTTIKÇA ARTAR !!!"... Vay anasını ya; şu icata bakın !!! Uyku tartan kantar !!! Ah birde hileli olmasaydı !!

***Ben seni sevdim, seninle doldu benliğim,her anım her yanım !!! Sen ömrüm , sığınağım ,eğitenim,öğretenimsin !!!Doyamadığımsın !!! Gel söz ver bana !!! Ben bir başıma yapamam,korkarım,acze düşerim ...Edebiyete de birlikte gidelim ne olursun !!!! Orada da birlikte yaşıyalım ;ezele taşınsın sevdamız !!

***Hiçbir sava irdelemeden körü körüne inanma !!! Sadece düşün ! Düşün ! Düşün !!! Bir daha düşün !'!! 

**" ADAMI İTİN KIÇINA SOKTUM !!"... Beceriye bak ya !!! Zavallı it neler çekmiştir; kimbilir !!

**"KURTLAR ÖZLEM DUYUNCA ULUYORLAR !! " ( Bugünki Sabah Gazetesinden ).. Avusturya'lı araştırmacıların ortaya çıkardıkları bir olgu !!! Etraftaki o kadar ulama sesininin nedeni anlaşıldı desenize..Her yan buram buram özlemlerde !!! 

**" YETİM ÖLMEZ ; ÖRSELENİR !!!"... Var olan anne; kanatlarının altına alabilir ve göğsünü siper ederse asla örselenmiyecektir !!!

**Fakir, fukara olabilirsiniz .. Bir gün şartlarınız değişebilir !!! Ancak; akıl fukarası iseniz kimsenin sadaka ve yardımı işe yaramayacaktır !!

***Birinin varlığına bu dünya'da doyamadıysanız;edebiyette de birlikte olmayı dileyiniz !!

( Absürt Şeyler --2 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 8.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.