Minnoş Ve Yavruları
   Ben Minnoş.Apartman  boşluğunda yaşayan, kasap amcanın verdiği etlerle beslenen , mahalleli tarafından sevilen, sevimli bir kediyim.Kimseye zarar vermiyorum.Beni seven çocukları da hoş karşılıyorum.Ve hiç tırmalamıyorum. Onun için mahalleli beni çok seviyor.
      Günlerden bir gün dört tane yavrum dünyaya geldi.Bu dört yavrunun ikisi siyah, ikisi kara. Mahallede herkesin Aysun abla diye çağırdığı bir hanım vardı.O benim yavrularımın olduğunu görünce çok sevindi.Ve:
-Minnoş,bunlar ne güzel yavrular! Aynı senin gibi,dedi.
Ama benim karnım açtı.Yavrularımın da karnı açtı.Halimi anlatmak için acı acı miyavlamaya başladım. Aysun abla da bu halimden aç olduğumu anladı ki hemen eve gidip bir kap süt getirdi.Önce ben karnımı doyurmalıyım ki yavrularımı emzirip karınlarını doyurabileyim,düşüncesiyle bir çırpıda sütü içip bitirdim.Artık rahat bir nefes aldım.Çünkü karnım tok, yavrularım sağlıklı ve beni seven birçok insan vardı çevremde.Onun için çok mutluydum.
    Annelik ne güzel  bir duygu.Kedi de olsan, insan da olsan fark etmiyor.

( Minnoş Ve Yavruları başlıklı yazı ayşegül tarafından 23.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.