İlişkisi Başladı



Kenan Koç 07.O9.2011 DOĞUMUYLA AŞIK OLMUŞ, HAYATA BAĞLANMIŞ VE HER GÜN ÇOK SEVDİĞİMİ SÖYLEMİŞTİM.. NİHAYET BU GÜN O 'da :" BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM DEDECİĞİM" DEDİ VE MUHTEŞEM İLİŞKİMİZ BAŞLADI TORUNUM ECE'M İLE ... DUYURULUR !!!



Facebook 'un şahsa ait sahifelerinde ; daima dikkatimi çeken bir husus bu " İlişkisi var.. İlişkisi başladı!" safsataları.
Oldukça da ilgi çekiyor nedense; diğer üyelerce !! Bende bir deneyeyim dedim ve sahifeme yukarıda verdiğim duyuruyu koyarak...

İnanılmaz derecede hayrete düştüğüm bir sonuç tesbit etmekten inanın gülme krizine girdim.. O kadar kriz içerisinde !!!

 O KADAR ŞİİR,MAKALE,HİCİV,AFORİZMA YAZARIM AYLARDIR SAYFAMDA.. 3-5 BEĞENİ YA ALIR YA ALMAZ.. AMA " ilişkim var " DEDİM. NE ÇOK BEĞENİ ALDIM YA !!!! BEN BU İŞİ ÇÖZDÜM ARTIK :))

Hazırladım şimdiden bir plan gizli ve sinsice ...Sırada neler yok ki !! Bir böcek resmi koyacağım ; peşine çiçek !! Haybiyeden cart curt şeyler... Veya işte falan partinin sözcüsü şunu dedi, yok öbürü şöyle cevap verdi diye... Üç beş te tanınmış yazar,çizer,şair den alıntılar !!! Hele şu 100 sene öncesinden beylik feylezof  isimleri ve dedikleri.. Bakın siz beğenilere.. Okumadan vallahi çoğu ya !!! Sadece isime o duyarlılık .. Ama umurumda değil  ki !!!
,
Sosyal ağ !!! Ne güzel işte !! Kendini nasıl hissediyormuş; nerede, hangi mekanda; kimle,kimlerle !!! Ne yiyor ne içiyor ; ne var masalar da.. Nerede tatilde,nerede keyif alem peşinde !!! Koy iki bira şişesi,donat masayı, iki fındık,iki fıstık; selfie, self servisler.. Aman Allah'ım daha neler neler !!! Bu yani paylaşma ?  Bu tahrik,bu dalga geçme bence !!!

Şu ilişkim var tantanasına taktım bir kere.. Yani o bölümü kullanmak; aşağılık kompleksinden sıyrılma,statü yeri adeta.. " Benim de sevgilim var; bakın " demek ihtiyacı .. Çoğuda uydurmaca,hayali isimler bence.. Bir nevi nefsi müdafaa,aşağı kalmama çabaları !!


Bir akşam üstü yürürken sahilde ; hıçkırık sesi ile düşüncelerimden irkildim birden .Ağlıyordu oldukça genç bir kız oturduğu bankta hıçkırarak .. Yaklaştım, oturdum kenarına ürkekçe . " Neden ağlıyorsun evlat ;paylaşmak istermisiniz ?" soru ve ilgim karşısında başını kaldırıp hırçınca :" Sevgilimden ayrıldım !" demez mi !!!! 
17 yaşlarında idi .. Yedinci sevgili imiş.. 17 yaşında 7 sevgili !!!!! "Üzülme kızım. Bak onları unuttuğun gibi; bunu da unutursun !" diye teselliye kalkınca :" Ama amca arkadaşlarımın en az 12 inci !!Ben geride kaldım. Utanıyorum !! Yarına kadar birini bulmam gerekiyor !! " demez mi.!!!!.Herkesin sevgilisi var.Hava atıp duracaklar. Ben ne yapacağım " diye verdiği cevabı hala kulaklarımda çınlayıp duruyor...
Bire bir şahit olduğum bu anım; toplumumuzdaki gençlerimizin nasıl bir ahlaki erozyonda olduklarının ve bakış açılarının tipik bir örneğidir bence..


İ L İ Ş K İ M        V A R !!!      İ L A N E N    D U Y U R U L U R    !!!!

Bir moda akımı mı ne yani bu ? Şu facebook denilen .com ne ise orda hani var ya solda profilin altında "hakkında" bölümünde "İLİŞKİSİ VAR" veya daha da ileri giderek " FALANCA İLE YAŞIYOR" ibareleri.. Çıldırtıyor beni...Bilmem sizi !!!!

Yani yaz tabi ki belirt medeni durumunu.. EVLİ -- BEKAR ..DUL...Ama o özelinin ve hatta falanca ile yaşadığının ilanı neden ? Belli ki reklam..İyi de getirisi ne ? Belki de tatmin şekli..Yani ne gerek face’nin sonundaki book’u görüpte com.’u batırmaya,Boklamaya !!!!!!

Tenkit ederken; inadına uydum modaya ... Yukarı da "İLİŞKİSİ VAR" başlığı attım.. Ama benim ki ömürlük sevda.. ölümsüz.. bitimsiz..!!! Varsa böyle aşkınız hay hay ilan edin kardeşim.. Ama laf ola, torba dola diye ziyan etmeyin afişe etmeyin günlük,mevsimlik ilişkileri !!! Ne reklam yapın,ne lekeleyip,damgalayın kendinizi..

Hadi bakalım olumlu,tamamına erecek sevdalara !!!!!





( İlişkim Başladı.... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.