Solmakta çiçekler
koynun da baharın
kuşlar göçecek
bağrına bulutların

ölümler artmakta
şiirler kaldı sayfalarda
aşklar vardı yaşanacak
ama onlarda yarım kalacak !!!


*** Ne güzel yerdesin içimde .. Her nefes alışverişlerim de !!!
*** Senin yaşam sahan, gönlümde ki pist tir !!!!
*** Mecburi istikamet ; ömrümce seni sevmek !!!
*** Biri solar, biri yeşillenir; bahçede çiçeklerim. Bitmez hiç çilelerim !
*** Atsan denizlere ; çıkarım yine de kulaç kulaç sahillerine !!!
*** Nerede bir cümle varsa devrik ...Bil ki benimdir boynu bükük !!! 
*** Sen yeşilinle çayır,çimen,çiçek; sen çarşaf maviliğinde deniz !!! Yeter bana kömür karası gözler !!! Ufukta göründü artık siyaha boyalı karalar !!! Nasıl da kara kara bakar !!!
*** Korkaklığıma esir düştü yüreğim !!! Doldu sabırlarla hayat sepetim !!!
*** Korkak ve ürkek bir korkuluk maskeli yüzüm !!!
*** Hüzünlü , ağlayan bir palyaço yüreğim !!!!
***Güvenliğim ve güvendiğim her şey; kimsesiz yalnız kaldığım kadar !!! 
*** Üşümeye başladı nedensiz; baharlar ..Cıvıltısız,durgun kanatsız kuşlar ... Bir titremedir,soğuklar bastı ansızın üstüne sevdaların !!!! 
*** Kömür gözlüm derdim şiirlerimde ..Çıkardım dizelerden; geriye ne kaldı ki !!!
*** Her yağışında yağmurların ; özlerim seni.. Aklıma, yüreğime düşersin çise çise; bazen de sağnak sağnak !! Sonra diner ya; bir serinlik bırakıp peşi sıra, unuturum nedense birden bire !!! İşte öyle !!!
*** Öyle dur olduğun yerde ... Artık yolculuk vakti .. Heybem omuzum da .. Çarığım hazır da !! 
*** Yıldızlar bir bir parlarken akar sular da; sen damarlarım da !!! 
*** Nasıl da insafsız ve acımasızca üreyip duruyor kahırlara bezeli günler !!!
*** Özlemlerin yerini alacak ne var ki ?
*** Şimdi yaşanacaklar asi zamanlarda ...
*** Artık dönemeyeceğim mevsimlerde kalansın ;mısralarımı sensizliğe ve sessizliğine bırakıyorum ..
*** Solan yapraklar taşınır yumrulara; dalar derin uykulara ..Seninle uyanırlar bir bir tekrar baharlar da !!!! 



Gündüz 
yollar karanlıklarını 
gök yüzüne
ayıplar örtülsün diye ..
oysa
geceler
döker karanlıkları
yeni doğan günlere !!!


*** Bırakıp gitti yıllar ve zamanların ötesinde artık ; mavi-yeşilimsi gözlerde ki bakışlar !!! 
*** istediğin kadar allan pullan ,istersen simlen ! Bilirim ne isen,kimsen !!!
*** Çok benim nedenlerim.. Denden de denden .. Ta ötelere dek giden !!!!
*** Bulundu Ateş ve ışık !!! Bitmedi hiç... yürekler de  aşk !!!
*** Bir yıldızlar ve ay gökyüzünde kalanlar !!! Birde yüreğim kanayan !!!! 
*** Ürpermeli ılık ılık soluklar da tenim..Titremeli dokunuşların da derin derin !!!!
*** Benim ki alaturka sevda !!! Bekleme alafranga da !!!
***Gel parmak uçların da..Siyah tüller ve esintilerle ..Raks et gönlümde ki güllerin üstünde !!!!



Eşlik etsin 
valsimize 
nağmeleri müziğin
çırpınsın
göğüs kafesinde
yüreğin
kanat çırpsın
al al yanaklarında
beyaz güvercin !!!!
( Sevda Harmanı .... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 22.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.