Eğri oturup doğru konuşalım

Sorunları ufak ufak aşalım

Önadı sitemizle aynı olan

Platforma bir göz atıp şaşalım

 

Ben bu sitede çok sorun yaşadım

Hem atıldım hem katıldım dım dım dım

Lakin ahlaki duruşu hep makbul

Kimseye ah etmedim ah almadım

 

Malum  defteri ah’la kınıyorum

Sosyal katkı için ıkınıyorum

Demokratik yaptırım yazmamaktır

Bundan başka gerekmez hiçbir yorum

 

MCU

 

NOT : Şiirimin altında bir reklam kuşağı vardı “ bana şaplak at “ diyor, ve tangalı bir bayan poposu, yahu yazarken dahi utanıyorum ama sessiz kalamam, kimisi okur ve nazara alır kimisi almaz, yazmak durumundayım kardeşim. Sağ tarafta da yukarıdan aşağı bir reklam kuşağı “ site tanıdığınız birisinin resimlerini içerebilir” diyor .  “oha” dedim elbette, cıbıldak bir hatun göğüslerini kollarıyla kapatmış. İnternette hiçbir sınırlamaya taraftar  değilim, isteyen girer istemeyen girmez ama vizyonu sanat olan bir sitede bu olmaz. Ha belki de reklam seçme şansı yoktur, o zaman almayacaksın hiçbir reklam. Umarım ve dilerim etik olmadığı gerekçesiyle yazım sansürlenmez. İlgili platformda da sessiz kalmadım elbet. Hoş kimin umurunda, de mi dostlar :)  Haydi devam aşk meşk yazmaya, ülkemiz de süper eğlenceli  zati…

( Çüşünüz Lütfen başlıklı yazı MCU :) tarafından 23.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.