-Al Yazmalım hikayesini bilir misin?... 

Böyle başladığım için birden afallamış olabilirsiniz sayın canlar. Bugün soğuk bir ruh hakim ruhumda. Meteoroloji organlarımı uyarıyor fazla dolaşmayın, stabil şekilde normal hızda görevlerinize devam edin diye. Bundan dolayıdır ki aynı ritmler içerisinde farklı bir yükselti koyamıyorum. Kriz geçirecek haldeyim. Kirpiklerimde yarı tok bir güneş havası, dudaklarımın yarı aralığına süren gece yarısı karanlığı. Gözlerimin saydam tabakasında bariz olan bir telefon ışığı. Beklemedeyim. Yanında ise sırıtkan bir çelik yüzük. Bilmiyorum, kırgın bir dudağı taşıyan gamze beliriyor yanağımda. Bekliyorum... 

Ve telefon çalıyor. Bir sürü zilyon kere denilmiş tavernalar. Ve sordum; 

-Al Yazmalım hikayesini bilir misin?... 

Eski film tadında bir hüzün sahnesi hayatı yaşamaktayım. Yoğunum, yorgunum ama pes etmek yok. Asla da olmadı. Ama şimdi bir sokak lambası gibi başım eğik, sadece kendime ışık vermekteyim ve gelen geçen sormaksızın benden faydalanıyor. Pekı bu nereye kadar sürecek?.. 

-Al Yazmalım hikayesini bilir misin?.. 
-Evet... Evet biliyorum. 
-O zaman bizim de o filmdeki gibi olduğumuzu anlamışsındır... 
-(İç çekerek) Evet... 
-Peki sen söyle. Sen Asya olsan bu kadar yaşadığın durumlara rağmen döner miydin kendine?... 
- ........................ 
-Ben Asya değilim bundan dolayı seni hep afettim... Ama...... 

Aması yok bu olayların sayın canlar. Artık filmler kadar yakın bir hayatın kollarında yaşamıyoruz. 




Affetmek. İlham için, yazmak için hep affedilişi kılmak. İyi mi kötü mü bilmem ama en zayıf duygu olduğu söylenebilir belki de benim en çok yaptığım. Bazen diyorum ki bir Asya kadar olamadım. Bu kadar affetmemeli insan ve birden bakıyorum ki kendime ansızın gözlerim dışarıdaki sırıtkan gökyüzü mavisine düşüyor. 

- Bir insan ilhamını ne kadar sevebilir? Herşeyiyle? 

Siz siz olun ilhamım dediğimiz varlıkları kaybetmeyin... Bir Asya kadar gurur taşıyamaz her insan, buna rağmen siz. Affedici olun canlar. Elveda ay yazmalım lafı Asya kadar kimseye yakışmıyor. Siz her daim ilhamınızla dolu bir hayat yaşayın. 

-Al Yazmalım hikayesini bilir misin?... 
-Evet... Evet bilirim... 
-Bizim hikayemiz onların ki gibi olsa da... Unutma... Bendeki affedicilik sana ömür boyu yeter... 


Saygı ve sevgiyle... Film tadında günler dilerim sayın canlar... 

E F T E L Y A... 
(Akdenizi cebinde taşıyan kız... ) 


( Al Yazmalım... başlıklı yazı £FT€L¥@ tarafından 1.11.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.