Serinlemek için denize giren zürafa ,karınca ve filler akşam olmasına rağmen denizden bir türlü çıkmıyorlardı.Akşam güneşi batmış karanlık yavaş yavaş çökmeye başlamıştı.Denizde yüzerken birbirlerine şaka yapıyorlardı.Karınca onları uyararak denizde bir birinize şaka yapmayın.Yüzerken çok uzaklara açılmayın diye uyarılarda bulunuyordu.Zürafa çok yorulmuştu.Diğer erkadaşlarına seslendi.Birlikte denizden çıkarlar ve gemiye binerler.Güzel bir akşam yemeği yerler ve birlikte toplantı salonuna geçerler.
             Türkiye'ye gidecekleri güzergahı birlikte  istişare ederek  belirlerler.Plana göre en hızlı yüzen Yelken balığı ile Sarı yüzgeçli ton balığı denizin 250 m altında devam eden boru hattının durumunu,boru hattının güvenliğini sağlayan dikenli kırlangıç balığından günlük raporu alıp gemiye getirmeleri ve zürafa ve karıncalardan oluşan ekibi bilgilendirmeleri,Projenin asıl mimarları karıncalar ile vedalaşıp Türkiye ye doğru yol almaları,Zürafa günlük raporu tele konferans yöntemi ile karıncaya bildirmesi,boru hattının tamamlanmasının ardından karıncaların Türkiye'ye davet edilmesi,Bursa hayvanat bahçesinde buluşulması,kardeş zürafa coğrafya profosörü başkanlığında  gelecek vizyonunun şekillendirilmesini karara bağlarlar.
             Zürafa ve ekibi deniz suyundan yakıt elde eden karınca geceyi birlikte gemide geçirirler.Sabah olunca karınca ile vedalaşıp Avustralya'dan ayrılırlar.Gemi dünyanın üçüncü buyuk okyanusu  Hint Okyanusunda yol almaya başlar.Gemi Maldiv Cumhuriyetinin(1,200 adadan oluşan bir devlet,281 ada da insan yaşamaktadır)bir adasına demirler.Akşam olduğu için geceyi Maldiv'de geçireceklerdi.
             Çok hızlı yüzen Yelken balığı ile Sarı yüzgeçli ton balığı,Dikenli Kırlangıç balığından günlük raporu alıp Zürafa ve ekibine getirirler,Zürafa ve Fillerden oluşan ekibine geminin toplantı salonunda bilgi verirler.Denizin dibine boru yerleştirme hızla devam etmektedir derler.Deniz altı ekibinin  Umman denizine geldiklerini,ve yarın Aden körfezini geçip Kızıl denize ulaşaçaklarını bildirirler.
             Zürafa Yelken balığı ile Sarı yüzgeçli ton balığına ziyafet verdikten sonra şöyle der;Her hangi bir sorun ile karşılaştığınızda derhal bana haber ulaştırın.Elektrik balığı,Dikenli kırlangıç balığı,Gece lambası gibi parlayan Salyangoz balığına da Zürafanın selamını söylemelerini ve çalışırken özenle çalışmalarını,bugünkü işlerini yarına bırakmamalarını söylemelerini tavsiye eder.Yelken balığı ve arkadaşını yolcu eder...İlyas DOĞRU/BANDIRMA


  .
( Zürafa Dünya Turunda 9 başlıklı yazı İlyas DOĞRU tarafından 10.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.