Daha dün gibi hatırlıyorum, gönül kapımı hiç çalan olmayacak endişesi ile yaşarken, sen o narin ellerinle gönül kapımı gülümseyerek nasılda çalmıştın? Ben şaşkın ürkek hayretler içinde gözlerine bakar iken, hafif bir tokat’ın ile kendime gelmiştim. Sanki yanağımın yıllarca bir öpücüğe hasret kaldığını bildiğinden bir öpücük ile onurlandırmış beni dünyanın en mesut erkeği yapmıştın. Seni kollarıma alıp saatlerce taşımıştım, sen yeter bırak yoruldun der iken ben seni hiç duymuyordum.

   Gözlerim yağmur bulutları gibi sevinç yağmurları ile yanaklarıma yağarken ve ıslatırken, o narin ellerinle gözlerimdeki sevinç yaşlarını ne kadar hafif dokunuşlarla silmiştin. Gönlündeki sevda gemine binerek kendimi sana emanet ederek, rotayı sen çizerek göğsüne yaslanarak kırk yıldır senin götürdüğün sahillere limanlara hala seninle gidiyorum. Sana mutluluğumu borçluyum, minnettarım o gönülden anlayan sevişinle gülüşünle sana minnettarım, hakkını ödeyemem hayatım.

 

   Baktığım her noktada sen, yürüdüğüm her yolun başında sen, bana beni bağışlayan mutluluk gülümseme ile sunan yine sen, sadece senin gibi sevmeye çalışırken senin sevmelerine kavuşamayan bir sevenim sadece. Her gülüşünle sana gökyüzünde binlerce yıldızları indirmeyi dileyen ama bunu beceremeden beni anlayan, o sımsıcak buseleri ile içimi ısıtan yine sensin hayatım. O güzel gönlünle tıpkı bir çocuğu sever gibi beni sevdin, hakkını ödeyemem biliyorum ve sadece seni çok ama çok seviyorum ve buselerinle hep öpülmek için şımarmak istediğimde beni anlayarak yanaklarıma buseler konduran seni bana gönderdiği için Yüce Allah’a binlerce kez her gün her an şükür ediyorum. Gözlerimdeki hayallerimi okuyarak bana mutluluk dolu hayallerimi sımsıcak sevgisi ile dolduran seni çok ama çok çok seviyorum ve sende bunu biliyorsun hayatım.

Mehmet Aluç

 

( Baktığım Her Noktada Sen, Yürüdüğüm Her Yolun Başında Sen. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.