GAZİANTEP  SİYASİLERİNDEN  İZLER

     

 

 Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi  26 Mayıs 2016

………………………………………….....

 

       Gaziantepte siyaseti ve siyasilerimizi çok küçük yaşta izlemeye başlamıştım. Gaziantepimizin siyasilerinden Devlet Bakanı Kâmil Ocak, Turizm Ve Tanıtma Bakanı Ali İhsan Göğüş, Milli Eğitim Bakanı Hasan Celal Güzel, Milli Eğitim Bakanı  Vehbi Dinçerler, ve beş dönem, üstüste Millet Vekili seçilen İmam Hüseyin İncioğlu, Ekrem Canani, Gazi  şehrin unutulmazlarından birileridirler. Zihni Kutlar CHP nin, Şevket Olcay ise AP. nin,  uzun süre İl Başkanlıklarını yaptılar. Küçük yaşta bunları ziyaret edip, sohbetlerini dinlemek nasip oldu bana. Doğup Büyüdüğüm Yakacık Köyünden Ali İnci sayesinde. Bunları , burada rahmet ile anıyorum. Şevket Olcayın doyulmaz bir sohbeti vardı. İmam  Hüseyin İncioğlu, 1960 lı yıllarında, Ramazan Bayramından 15 gün önce, Ramazan bayramlı hazırlığı olarak, yoksul kimselere, Hacı Nasır Camisinin yanındaki bir dükkanda, Ramazan Bayramı paketi dağıtırdı. Yağ, Bayram Şekiri, Toz Şeker ve pirinç ten oluşan birer paket.

       Çok yakında  kaybettiğimiz, Rahmetli Arkadaşım Mehmet Bedri İncetahtacı ile Bakan Mustafa Taşardan da söz etmezsem saygısızlık olur diye düşünüyorum. Bir de unutulmazlar arasında Sağlık Bakanı Cengiz Gökçek, Hasan Tanrıöver, Mehmet Bozgeyik var.  Bunlar da unutulmazlar arasındadırlar.

       Şimdi günümüze  gelelim. Ben 1980  öncesi, bütün siyasileri miting meydanlarında dinlerdim. Fakat 1980 ihtilalinden sonra kolay kolay bir siyasi partiye yolum düşmedi. Fakat kabul etsek de, etmesek de, siyasilerimiz demokrasinin temel taşlarıdırlar. Bundan iki, üç hafta önce Ak Parti İl Başkanımız, Sayın Mehmet Eyüp ÖZKEÇECİ kardeşimizi ziyaret  ettim. Kendisi ile daha önceden tanışmıştım. Samimiyeti ve yardım severliği bakışlarından  okunuyordu.  Kendisine bir ricada bulundum. Verdiği cevap şimdiye kadar gördüğüm siyasilerden çok farklı idi. “Biz vatandaşın  ricasını,  emir olarak kabulleniriz. Vatandaşımız bizim  baş tacımızdır.  Biz  onlara hizmet için varız.Onlar için burada oturuyoruz. Yeter ki istediğiniz bizde olsun. Olmayan için bir şey yapamıyoruz” dedi. Ben yaşlandım. Bir siyasi partiye gitme imkanım olmuyor. Bu durum karşısında, ne onları ben görürüm, ne de onlar beni görürler. Bu sebepten de kimseyi tanıyamıyorum. Ak Parti İl Başkanlığında Sayın İl Başkan  Yardımcısı Osman BAYRAM, (Bülbülzade) Abdullah Edip Bayram Efendinin torunlarından birisi olduğu kanaatindeyim. Saygılı ve saygıdeğer bir görünüme sahip. Orada İmam Kaya ve çok değerli İl Başkanımız Mehmet Eyup ÖZKEÇECİ’yi daha yakından tanıma imkanım oldu. Yukarıda sözünü ettiğim Osman Bayram Beyi tanıdım. İnanın, ben Gaziantepliyim ve Gaziantepin içinde yaşıyorum. Bana  yetki verseler ,  AK PARTİ’nin yönetim kuruluna böyle  güzel insanları bulmakta güçlük çekerim. Ben Sayın Recep Tayyip Erdoğan, başbakanımız iken, hakkında yazdığım olumlu yazılarımın, doğruluğuna bir defa daha inandım. Kendisine ve AK Partiye bir basın mensubu  olarak, teşekkür ediyorum ve saygılarımı sunuyorum. Yüce Allah yanında olsun, yüce Allahım İnşallah kendisini bir yanlışa düşürmez diye de, dua ediyorum. Siyasilerin yalanlarından bıkıp usanan, bir ülkenin imdadına, Ak Partiyi kurarak, Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan Yetişti. Allah yolunu  açık etsin, çalışmalarında muzaffer olur inşallah. Ben, Yüce Allahımın hikmetine sığınıyorum ve  inşallah, diyorum. Her şey gördüklerimden, bildiklerimden daha da güzel  olur, güzelin de güzeli olur inşallah. Gelecekte bu yazıyı yazdığıma Güzel Allahım, beni pişman etmez inşallah diyorum. Allah diyorum, Allah diyen naçar  kalmaz. Unutup da, adından söz edemediğim siyasilerimiz, beni bağışlar diye düşünürken, aklıma, Millet Vekili Şıh Mehmet Özkaya geldi. Bu zat’ı muhterem,  Ankarada bir otelin önünde her sabah, kendi özel arabası ile gelir, iş takibi için Ankarada bulunan  Gazianteplileri arardı. İşlerinde  onlara yardımcı olmak için. Ülkemize ve ülkemiz insanlarına hizmet edenleri, ben unutsam da tarih unutmaz. Bunun da bilinmesi gerekiyor.

       Sevgili okurlarım, beni unutmayın, sohbet köşemde sizler ile yine buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun diyorum.

 

( Gaziantep Siyasilerinden İzler başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 26.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.