Ya şu bizim Nuri değil mi?
-Evet o da! Ya buna ne olmuş böyle? Allah Allah!
Kıvırtarak yürüyor,aynı nonoşlara benzemiş...
Dur!
Bunda bir iş var,hele şunu bir çağrıyalımda,işin aslını öğrenelim
Nuri...
Nuri...
- Merhaba canlar,nasısınız bakim?
-Ulan Nuri sana ne oldu?
-Ne olmadı ki, sormayın,canlar yaramı deşmeyin.
-Ulan oglum senin,o pala bıyıklara,o kapkara kaşlara,o kıvırcık saçlara ne oldu yaa?
Ne bu halin?
-Hadi şurdan çay söyleyin bakim,bende size neler olduğunu anlatıyım.
-Lan senin konuşmanda,sesinde değişmiş,mahallenin en harbi delikanlısı sendin bee..
Hepimiz sana özenirdik,şimdi kılık değiştiripte,bizide mi madara edecen?
-Oyol durun şu çayımdan bir fırt çekeyim...
-Allah Allah!
Adama bak resmen,şöyle böyle olmuş.
-Ayol çatladınız mı?
Biraz sabır hepsini anlatacam.
Bundan on gün önce;kalbimin üzerinde bir ağrı hissettim,dogru hastaneye,sende kalp rahatsızlığı olabilir dediler,hemen bana bir anijo yaptılar.
Tabi taa... Kasıktan,kalbe dogru bir hortum soktular.
-Eee?
-Sabret canım sabret.
Kalbinde birşey yok,diyerek beni gögüs hastanesine havale ettiler,rotgen,damardan ilaçlı tomoğrafi derken
akciğerinde leke var dediler.
-Haydaa!
-Ondan sonra canlar,burnumdan taa akciyerime hortum soktular,ordan iki parça alıp,biyopsiye yolladılar.
-Lan Nuri bayıltma,uyuşturma yok mu hiç.
-Yok anasını satayım sen dayanırsın dediler,bir iki çırpındım,ama nafile
Eee!
Evet sonra canlarım,midene bakacacağız ,belki midendeki bir şey bu ağrıya sebep veriyordur dediler ve bana geceden muhsili içirdiler,sabaha kadar helada bekledim.
Yine canlı canlı agzımdan,kol gibi hortumu soktular..
-Deme bee!
-Dedim sonra,kalın bağırsağa bakacağız belki orda problem var dediler.
-Yuh bee! Gitti adam..
-Durun daha gitmedim,bana o gecede muhsil ilaçlarını tekrar içirdiler,bağırsak ve mide temiz olacakmış..
Arkadan kalın bağırsaga daldılar,bir iki feryat ettim,sus dev gibi adamsın sen dayanırsın dediler.
Eee?
-Canım benim,bizde sıktık dişimizi,muamele bitinceye kadar.
-Sonra ne oldu?
-Oyol çatlama dur dur anlatacağım...
Bizim kalın bağırsakta da birşey çıkmadı,prostadın büyümüştür diye dokuz milimlige el attılar.
-Anaa adam giti,valla bu sefer gitti.
-Ayol bir yere gitmedim işte yanınızdayım,canlarım benim.
-Ulan höst elin ayağın dogru dursun,çek şu elini...
Sen geri kalanını anlat.
-Evet bir tanelerim,bizim dokuz milimlik otamatik tabanca,sizin anlıyacagınız prostat muayanesinde sizlere ömür,kuru sıkıya döndü.
-Anam ki anam,adamı mafetmişler.
-Durun daha bitmedi..
-Bitmedi mi?
Oğlum daha nasıl bitmedi arkadan önden,sen hepten bitmişsin,yazık valla dağ gibi adamdın...
İyide sesi nasıl inceltin?
-Hani akciğerime bakmak için,hortum soktulardı ya,işte o arada bizim ses tellerinede dokunmuşlar,sesim böyle kaldı.
Yinede verilmiş sadakam varmış,ya hiç konuşamasaydım.
Öyle değil mi canlarım?
-Ya saçlara,bıyıklara,kaşlara ne demeli,onlara ne oldu?
-Ha onlar mı?
Beni kemotrapiye aldılar,tabi verdikleri ilaçlar,alayını döktü,dımdızlak kaldım.
Hanımın peruğunu utancımdan başıma geçirdim,evde başka peruk yokmuş,şimdilik bu sarı perukla idare ediyorum.
Kaşlarada kalem çektim.
Nasıl yakışmış mı?
Yakışıklım benim...
-Bana bak Nuri abi elin ayağın dogru dursun,görende aramızda birşey var sanacak...
-Sus terbiyesiz!
Nerden çıktı bu abi filan,sizin karşınızda artık, fıstık gibi sarışın bir bayan var...
Şey hanımefendi,yani yengem yengemiz,bu manzara değişikliğine tepkisi ne oldu?
-Haa o mu?
Çocukları kaptığı gibi,anasının evine gitti.
-Şey hanımefendi ,o elinizdeki evraklar nedir?
-Ayol bunlar mahkeme için,cinsiyet değişikliğine müracat ettimde..
Artık bana bundan böyle NURİYE diyebilirsiniz.
-Kal Ali kalk buranın havası iyice bozuldu,valla adımız çıkacak.
Bu durumu gördüm ya,bundan sonra hastane lafını benim yanımda unut tamam mı.
Aslan gibi adamın on günde kimyasını değiştirmişler,tak vitese
bas gaza..
YÜRÜ OĞLUM YÜRÜ

CENGİZ DAMAR.
www.cengiz.blogcu
( Lan Bunun Kimyası Değişmiş başlıklı yazı cengiz--dama tarafından 26.12.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.