İki mısra bir beyit yaz;
Al sana şiir!
İki satır bir cümle yaz;
Al sana yazı!

Aynı anda üst üste
İki şiir ve/veya iki yazı ekle;
Al sana bencillik!

Makale; çok ciddi ve mutlak edebi değeri haiz olması gereken ağırlıklı, örneklemeli ve referanslar veren bir yazı türüdür.

Öyle kıytırık birkaç cümle, öz ve söz bütünlüğü bulunmayan ve çok kısa yazıyı makale diye sunmak (!) komik ve hafifmeşrep bir tutumdur.

Bencil olmak, başkalarını yok sayarak bencilce davranmak bir özellik, bir erdem ve bir başarıysa, alkışlamak gerek!

Satırları, sütunları, sayfaları doldurarak
Sade yazmış olmak için özentiyle çırpınarak
Arz-ı endam eyleyerek sözde paylaşmış olarak
Mutluluk duyan (!) şairi ve yazarı selamlarım!

Yukarıda vurgulayarak açıklamaya çalıştığım uygulama ve davranış biçiminin ne denli çirkinlik ve görüntü kirliliği sergilediğini algılamak güç olmasa gerek!

Bugüne değin bin dört yüz (1400) civarında şiir, mizah, deneme ve makalelerimi sitelere eklemiş bulunmaktayım.

Üniversiteden emekli dil eğitimcisi olarak kullandığım dilin özgün kuram ve yazım kurallarına özen göstermekteyim.

Tüm çalışmalarım ve paylaşımlarımla amacım yürekleri ısıtmak ve beyinleri ışıtmaktır.

Biliyorsan konuş, aksi hâlde sus;
Küsme talihine olsa da makûs.
Dinle, anla, öğren; güçlensin zihnin;
Göster iradeni, yok olsun cehlin. (Doğaçlamam)

Takdir saygın okurlarımın ve değerli sitedaşlarımındır.

Saygıyla.

27.04.2017

( Trajikomik! başlıklı yazı Eğitimci tarafından 27.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.