Makale / Bilimsel Makaleler

Eklenme Tarihi : 15.10.2017
Okunma Sayısı : 1495
Yorum Sayısı : 0
Toprağa girene kadar, dönüşüm, değişim, etkileşim devam edecek

     Toprakla senkronizasyon yani alışveriş sürekli devam edecek. Çünkü kainat bütününün içinde insan olarak biz de nokta gibi bir parçasıyız.
İnsan; kâinatın bekçisi, ondan hizmet alan ve veren en yüce ruh olarak yaratılmıştır.
Bedenininse evrim yolu ile maymundan türemesi çok ilkel bir teori, varsayımdır.
Ben daha farklı yaklaşacağım.
Teorisyenler evrenin oluşum başlangıcını 50 milyon yıl öncesine kadar dayandırıyorlar.
Bilimsel bulgu, tetkik, gözlem ve varsayımlara dayandırılıyor, buna itirazım yok.
Çok eski çağlarda yaşamış, dinazor, ejderha, mamut, kuşlar, balıklar, sürüngenler, maymungiller ...gibi hayvanlardan söz ediliyor.
Bugüne kadar nesilleri devam etmediğine göre ne olmuş bunlara? ölmüş ve toprağa karışmışlar.
Toprakta neye dönüşmüş, hububata, tahıla, meyveye, sebzeye.
Peki sebzeye, meyveye tahıla dönüşen bu besin ürünleri, tekrar toprağa dönmek üzere nerelere yürümüşler?...
Afrika'dan ithal ettiğimiz muz ile kemiğimize,
Çin'den ithal ettiğimiz pirinç ile gözümüze,
Manisa'dan gelen üzüm ile kanımıza,
Norveç'ten gelen balık ile beynimize,
Kanada'dan gelen ithal samanı yiyen ineğin sütü ile iliğimize yerleşmişler.
     Bedenimiz kâinat olmuş, kâinat biziz.
İnsanların, toprak altında çürüyen gözü, yediği ot ile ineğe geçmiş olabilir.
Hiç bir canlıyı, cansızı, taşı, toprağı, böceği gereksiz, hakir görmeden yaşayabiliyorsak,
ruhumuzla insanız.
Bedenimizle, ırkımızla, kanımızla övünmek, bütünün içinde bir anlam ifade etmiyor.
O, dönüşüme katılmak üzere 100 yılda bir toprakla buluşuyor ve harekete geçiyor.
İnsanlığımızı, ruhumuzla, eylemlerimizle gösterelim, ırkımızla, kanımızla, bedenimizle değil.
Bilmem anlatabildim mi?
15.10.2017
Ali Rıza Malkoç
www.arm.web.tr
#armozdeyis
( Toprağa Girene Kadar, Dönüşüm, Değişim, Etkileşim Devam Edecek başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 15.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.