Yıllardır var olan tartışmanın adıdır genelevler.Kimi konumu itibari ile eleştirmiş kimi ise içeriği ile.Eleştirinin yanında artılarını savunanlarda yok değil,var.Artısını savunanlar resmen çağ atlayıp İsviçre'de bu genelevlerin erkek versiyonunu açmaktan geri kalmamıştır(Türkiye'de yapılan söylentilerin ardında cinsel açlık ülkesi Türkiye'de erkek genelevine başvuran erkek sayısı 1 haftada 2.000 kişiye ulaşmış niteliktedir.)
                                    Bunların hepsi resmi olanlar.Resmi de olsa yıllar evvel bu genelevlerin kapatılması tartışması vardı.Rahmetli merhum büyük lider olan Ecevit;tarihe düşücek sözüyle noktayı yıllar evvel koymuştu:
"-Genelevleri kapatalım millet bizi mi becersin."
                                     Tartışmalara artık son noktada zinanın yasak olmaktan çıkarılması ile günümüz siyaseti koymuştur.Aslında doğru ve yerinde karar.Hal böyle olunca normal genelevlerinin tadı tuzu kesinlikle yoktur yasaklar silsilesi ve korunma ile.Tabi zevki de.Onun için sokak genelevi,normal resmi geneleve bin çeker.
                                     İnsan,neden geneleve gitme ihtiyacı duyar ki?Bunun aslında pekçok nedeni vardır;bu nedenlerin başında herkesin aklına gelen erkeğin çekingenliği midir?
                                    Aslında bir nebze ama tamamı değil.Tamamı değil çünkü davul bile dengi denginedir sözünün mevcudiyetinde gider kendi gibi çekingene.
                                    Ekonomik sebep,her şeyde olduğu gibi bu tarz yerlerin rağbet görmesinde sebebi vardır,e tabi ülkemizdeki kızların yükseklerden uçuşları ve ekonomisi daha iyilerine vermeyi yeğlemeleri..
                                     Diyorum yine;sokak genelevleri,normal resmi yerlere bin çeker.Çünkü sokak genelevlerinde bütün hücrelerin birleşmesini hissetiğinden dolayı.Noktayı seksin insanı her daim diri tuttuğunu,yaşlanmayı önleyip ömrü uzattığını belirtmek isterim;sekste harcanan enerji ve kalori hiçbir yerde yoktur.ASLINDA DÜNYANIN EN ZOR İŞİ SEKSTİR.

OĞUZ BATIN
( Sokak Genelevi Normal Geneleve Bin Çeker başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 11.01.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.