Hacivat:Karagöz'üm hoşgeldin.
Karagöz:Hoışbulduk hacıcavcavım.Sana gelmem için metrolar arası aktarmalar yaptım.Ardından otobüs aktarması.Ardından Hacivat aktarması.
Hacivat:Hacivat aktarması nasıl olur karagözüm.
Karagöz:Senin şu merdivenler.Evin girişindeki merdivenler yok mu?Onlar.Tıpkı korku tüneli gibi.
Hacivat:Korku tüneli dedin de senle bir gün korku evine gidelim karagözüm.
Karagöz:Napçaz korku evinde.Senin bi başka evinde mi var?Hayaletlerle kaldığın bir ev mi?
Hacivat:Ha ha ha ilahi karagözüm.Korku evi diye bir şey duymadın mı?
Karagöz:Hayır,duymadım.
Hacivat:Seni bi odaya kitliyorlar.
Karagöz:Beni kitleyen anasının karnından doğmadı.
Hacivat:Yahu dinle bi karagözüm.
Karagöz:Tamam dinliyorum iki gözüm.
Hacivat:Sonra orada çeşitli seslerle çeşitli korkunç figürlerle karşılaşıyorsun.
Karagöz:Figenin ne işi var orada Hacivat?
Hacivat:Figen değil figür figür.Yani görsellikler.Yüz yüze kalacağın şeyler.
Karagöz:Bizden başka yüzlerde mi var?
Hacivat:Hayaletler,vampirler..Of of..Neler neler var.
Karagöz:Ben korkuyorum hacıcavcav.
Hacivat:Neye korkuyorsun karagöz?
Karagöz:Senin altına doldurmandan.
Hacivat.Benim ne zaman korktuğumu gördün?

Karagöz,eline bir poşet alıp şişirir ve Hacivat'a çaktırmadan patlatır.Hacivat,irkilir.

Karagöz:Bak gördün mü korktun.Şİmdi gördüm işte korktuğunu.
Hacivat:Ha ha ha çok komik karagözüm.
Karagözüm:Öfff ortalığı da pis koku aldın.Yoksa altına mı doldurdun?
Hacivat:Sokaktan geliyor karagöz.Amma da yaptın.
Karagöz:Senle korku evine gitmem.Para da versen dünyayı da versen gitmem.Sen beni rezil edersin orada.
Hacivat:Korku,bir reflektir.İstenmeyen bi durum karşısında ortaya çıkar.
Karagöz:Aynı sen gibi demi?Seni ilk gördüğümde de bende aynısını yaşamıştım..

OĞUZ BATIN
( Karagöz İle Hacivat Korku Evinde başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 15.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.