** Kendini eleştirmeyen , bilmeyen kişinin başkalarını eleştirmesi abestir.


** Bir olay karşısında eliniz kolunuz bağlı ise , büyük bir ihtimalle siz sebepsinizdir.


** Okumak; düşünmenin antreman sahasıdır.


** Ne kadar mağlup olursanız olun; rövanşa adepte olun.


** "Allah ömrümden alsın, sana versin ! " diye içten dua ettiğiniz biri varsa gerisi hikayedir.


** Bir dostu olmalı insanın. Göğsüne başını koyabileceği ve manevi sponsoru olacak.


** İcraata dökülmeyen düşüncelerin bir ederi yoktur.


** Küçümsenen insanın ; ne zaman tepenize çökeceği belli olmaz.


** İnsan imtihan arenasındadır. Ve bu imtihanlara vesile olanlar ile olaylar dahildir.


** Mazlumun ahını alanlar; ömürleri boyunca iflah olamaz.


** Kimi zehreder, kimi sevdirir yaşamı.


** Karşımızdakine aşina olduğu bir şeyi öğretmeye kalkmak ukalalıktır.


** Maddi beklentiler, nitelikler ve menfaate bağlı sevmek, aldatmaca bir sahtekarlıktır.


** Zikrine göre fikir üreterek teşhis koymak ; yanılgıları da beraberinde getirebilir.


** Ne iseniz ve neyse öyle sevin.göğsümüzde büyüttüğümüz bebek sevgilerimizi takalım kolumuza ve dağıtalım bedava, yeşertelim sevgimizle hayata dair ne varsa !


** Taltif ve takdir beklentisi ile yapılan işler ve davranışların kişinin gelişmesine katkısı olmaz.


** Paylaşılamayan sevgiler yavandır.


** Elinizde somut bilgi yoksa, zannetmeyle karşımızdakine teşhis koyamazsıníz


** Aşk geçici ;sevda ise ömürlüktür.


** Kimisi ölümüne sevilir; kimisi ise sadece arzu edilir.


** Kendi görüş, fikir ,felsefe ve bilgisine, sezgilerine göre değil de; başkalarınín anlattıkları ve senaryolarına göre hareket edenler birer zavallı ve sahsiyetten uzak kuklalardır. Ve daima kaybetmeye mahkum olurlar.


** Geçmişi özler bazen insan. Orada neler vardır neler. Bir õmùrdúr olup bitenler.


** Gün geçtikçe adım başı artan uyarı levhaları halimizin resmidir.


** Makam koltukları tutkallıdır. Kıçlara yapıştığı için kalkması müşküldür.


** Her bir talebimizi aracı kullanmadan arz edeceğimiz yegane mercii Allah' tır.


**Keşke sevgilerimiz gibi nefretlerimizde sahte olsaydı.


** Hayallerimiz var ya , iyi sarılın onlara. İşte onlardır vesile olan hayata tutunmaya.


** İlişkilerde boya ve maske kullanmayın


** Her şey kötü gittiğinde köprüden atlamaya kalkan ve yolunda iken bulutlara çıkarak uçtuğunu sananlar aslında olume uctugunuzu unutmayin.

( Yaşam Heybemden - 106 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 13.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.