Inınının, ınınınının, ınınının! Olay olay olay. Ünlü pop yıldızımız Şevket Şehvetkurbanı ile ünlü mankenlerimizden Nilay Hayhay İstiklal Caddesinde gece tam saat 00.1.00 de bir gece kulübünden beraber çıkarken görüntülendiler.... Inınınının ınınınının ınınınının!


Şimdi mikrofonlarımız ile yanlarına yaklaşmaya bakalım, bizlere ne söyleyecekler... Aşklarını gizleyebilecekler mi?


- Şevket beeeey Şevket beeey, Sayın Şehvetkurbanı, Nilay Hanım ile uzun zamandır berabermişsiniz, doğru mu acaba?
- Ne alakası var birader, biz arkadaşız, aramızda aşk maşk, hatta meşk diye bir şey yok...
- Bizim kulağımıza öyle gelmedi ama.
- Nasıl geldi kulağınıza, siz yoksa eski kulağı kesiklerden misiniz?
- Değiliz tabi de ama sizin Nilay Hanım ile aşk yaşadığınız söyleniyor?
- Söylenti, söylenti, o benim yıllardır çok iyi arkadaşımdır...
- Ama bize gelen bilgiler hem de çok sağlam tüyolar öyle demiyor.
- Nasıl diyor da diyor?
- Beraber aynı ev de yaşadığınız söyleniyor.
- Evet, aynı ev de yaşıyoruz ama arkadaşça. Bazen bulaşıklarımı yıkıyor, yemek yapıyor, çamaşırlarımı yıkıyor Niliş hepsi o.
- Yani yatıp kalkmıyoruz diyorsunuz.
- Yaaaaaa karıştırmayın işte, yatsak bile kardeş kardeş yatıyoruz.
- Aynı ev de kardeş kardeş yatmak nasıl oluyor Sayın Şehvetkurbanı?
- Oluyor oluyor bal gibi oluyor işte, o benim bacımmmmmm bacımmmm!


Biraz da Sayın Nilay Hayhaya soralım bakalım yakalayabilirsek... Koooş koşşş kameraman Nilay Hanımı yakalayalım hemen...


- Nilay hanıııım Nilay Hanımmmmm bir saniye efendim bir saniye...
- Amannnnn ne var ayol ne var?
- Şevket bey Şevket beyi soracaktık.
- Ne olmuş Şevketime, canımcım arkadaşıma?
- Arkadaş mısınız, Şevket bey öyle söylüyor da?
- Ayol arkadaşız tabi ne olacaktı?
- Ama görünen köy de kılavuz istemiyor.
- Hangi köy ayol?
- Lafın gelişi işte bacım. 
- Bacım deme kız lazım olur sonra...
- Aman olmaz olmaz, olmasın da zaten.
- İyi kız iyi iki espri yapalım dedik.
- Vallahi billahi arkadaşız diyorsunuz?
- Yemin etsem başım ağrımaz kız...


Şevket Beyi yakalayalım bakalım tekrar. Kaçıyor kaçıyor. Hikmet Abi kamerayı sıkı tut sıkı tut da koş koş koşşşşş koşşşş!


- Şevket beeeeeey Şevket Beeeeeeey!
- Ne var yahu ne var? Bir arkadaşımla yemek de yiyemeyecek miyiz?
- Nilay hanım ile aşkınızı soracaktık da?
- Ne aşkı yahu demin dedim ya arkadaşız arkadaş...
- Kuşlar öyle demiyor ama.
- Hangi kuşlar, kuş mu varmış çevremizde? Ne kuşu sonra güvercin m, serçe mi, papağan mı?
- İmam nikahınız da varmış diyorlar?
- Ne imamı, yok öyle bir şey. Varsa bile var size ne? Papaz nikahı mı yaptırsaydık yoksa? Müslüman olduğumuza göre...
- Yani kabul ediyorsunuz imam nikahını?
- Bizim ki usulen nikah canım yoksa aramızda bir şey yok ha sakın yanlış anlamayın.
- Yok canım yok, hiç yanlış anlar mıyız?
- İyi o zaman. Bizim imam nikahımız laf olsun torba dolsun diye, laf olsun diye...
- Yatıp kalkmıyorsunuz yani?
- Yok ayol yok, ne yatıp kalkması, o bir oda da yatıyor, ben başka bir oda da...
- Ateş ile barut bir arada duruyor yani...


Tekrar Nilay Hanımı yakalayalım bakalım.


- Nilay Hanım Nilay Hanım Şevket Bey size geçen gün on bin liralık tek taş yüzük almış. Buna ne diyorsunuz?
- Ayyy almışsa almış, size ne canım? Arkadaşım değil mi? Döver de söver de tek taşta alır, üç taşta beş taşta...
- Hala aramızda bir şey yok mu diyorsunuz?
- Yok tabi canım. Siz hiç çok sevdiğiniz bir bayan arkadaşınıza on bin liralık tek taş almadınız mı?
- Almadık tabi canım, nereden alalım, biz televizyoncu maaşı ile tek taş yüzük müzük. Sonra mahvolur bizim büzük...
- Bir de hamile olduğunuz söyleniyor?
- Nereden uyduruyorsunuz canım böyle şeyleri?
- Biz uydurmuyoruz gizlice sizi takip edip doktorunuzu bulduk, o söyledi sıkıştırınca.
- Ay amaaaan arkadaşıma çocuk yapacağım canım, o da mı yasak? Çok seviyormuş çocukları ben de dokuz ay on gün sonra kucağına vereceğim bebeyi...
- Bu devirde de böyle arkadaşlık, dostlar başına. Keşke bizde de böyle yardımsever kadirşinas arkadaşlar olsa keşke... 

( Vallahi Billahi Arkadaşız başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 2.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.