Düşmez kalkmaz bir Allah bir de Dolares Yenge derlerdi de inanmazdım. Öyle salına salına yürürken, ayağı takılmış bir yerlere... Çelme takıp kaçan da Faiz Bey diyorlar, görgü tanıkları da var. Artık bundan sonra işi mahkemeler mi çözer bilinmez...


Dolares Yenge Faiz Beyi mahkemeye verir mi? Verirse ne kadar tazminat davası açar, ne kadar tazminat alır ya da mahkeme olumsuz mu sonuçlanır, bunların hepsi ihtimal ve ihtilal dahilinde... Ama Allah var Faiz Bey de bu sıralar kilo aldıkça alıyor... Çok da kilo alması Ali Bey ile Ayşe teyzeyi rahatsız eder eninde sonunda... Tabi Ali Bey ile Ayşe Teyzenin çocuklarını da...


Dolares Yengenin kankaları, dayısı Sterlin Bey ile görümcesi Euro Abla da tam düştüğünde geçmiş olsun diyeceklermiş Yengeye sonra vazcaymışlar... Dolares Yenge de gönül koymuş ''Ben de sizi sürüm sürüm süründürmezsem diye de aklının bir köşesinden geçiriyormuş.''


Nasıl düştüğü konusunda da Yengenin ortaya çeşitli spekülasyonlar atılmaktadır... Kimi diyor ''Şarabı ve rakıyı karıştırmış da ondan düşmüş.'' bazısı da ''Hormonal dengesizliği vardır eskiden beri ondan düşmüştür.'' Bazı münafıklarda ''Sadece düşse iyi bir de yuvarlanmıştır beş on kere düştükten sonra.'' diyerek dış ve iç mihrakları Dolares Yengenin üstüne salmaktadırlar...


Bu arada Faiz beyin de hangi burçtan olduğunu yükseleninin ve alçalanının ne olduğunu bulmaya gayret ediyorlarmış ekonomist dostlar... Bakalım mahkeme hele bir başlasın Faiz bey ile Dolares Yenge arasında, duruşmalar acaba ne kadar sürecek? Onu da Allah bilir. Sokakta ki adamlara ''Dolares Yengenin yükseleni ve alçalanı nedir?'' diye sormuşlar. Her yüz kişiden doksandokuzu da ''Dolares Yengenin yükseleni yoktur alçalanı ise alçaklıktır.'' diye cevap vermiş...


Sam Amca ile bacanağı Trump bu sıralar pek bir sıkıntıda imişler. Artık yavaş yavaş Dolaresin yüzüne kimseler bakmayacak diye karabasanlar görüyorlarmış. Oysa ne de güzel satıyorduk biz onu zamanında diye de daha önce Dolares Yengeyi kötü ve iyi emellerine alet edevat yapan ülkelere de sitemlerini fışkırtıyorlarmış... 

( Dolares Yengenin Ayağı Takılmış Bir Yerlere başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.