ANI DEFTERİMDEN

Büyük bir özlemle gittiğim memleketim Balıkesir'den ve Akçay'dan kah güldüren, kah ağlatan bir çok anıyla döndüm.
 
Okuduğum kitapların, şiirlerin, masalların ve filmlerin baş kahramanlarından biriyle karşılaşacağım aklımın ucundan geçmezdi. Aklını yitiren zavallı aşık (MECNUN) Akçay pazarında karşıma çıktı. Hala rüya mıydı, gerçek mi dediğim olay karşısında kendimi çimdikleme ihtiyacı duyuyorum. Dilinden dökülen sözler beynimin içinde dönüp duruyor (hep sakatlara para vermeyin deliye de sadaka)
 
Eğer bir gün karşılaşırsanız aklını ve kalbini çaldıran bu zavallı deliye bir sadaka verin, onların duaları kabul olur. Allah sevdiğinize kavuştursun, eğer sevdiğiniz yanınızdaysa hiç ayırmasın.

H.Çiğdem Deniz
( Anı Defterimden başlıklı yazı çitlembik tarafından 17.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.