Saygı bunlar, çoğu zaman ayaklanır birilerine doğru hareket edebilirler... Hatta bir de yanına sevgiyi katarsınız saygı ve sevgi el ele birilerine doğru yol alır...

- Saygılar dikaaaaaaaaaaaat sağdan say...

- Bir iki üç dört beeeeeeeeeş sondur komutanım....

- Sevgiler dikaaaaaaaaaat sağdan say...

- Bir iki üç dört beeeeeeeeeş sondur komutanım...

- Hah! Afferin şöyle hizaya gelin bakayım...

Olmadı bu şimdi olmadı hiç. Saygıyı gönderdiniz, sevgiyi gönderdiniz hani selamlar, o da gitmek istiyor birilerinin yüreğine doğru ya da ruhuna benliğine doğru...

- Selamlar dikaaaaaaaaaaaaat sen de sağdan say...

- Bir iki üç dört beeeeeeeeeeş sondur komutanım...

Şimdi kimlere göndermeli bu saygıları, sevgileri bir de selamları... Sorsak mı saygı, sevgi ve selamlara, acaba gitmek istemedikleri birilerine gönderirsek bize küser mi bu saygı, sevgi bir de selamlar...

- Yok be tahminimce küsmezler ama yine de benim sevmediğim birilerine de gitmezler...

Bir yoklasam mı şunların durumunu? Kime gitmek istersiniz, kime gitmek istemezsiniz diye... Gönül mü koyarlar bana?

- Sayın Şair, yazdığım şiiri ve yazıyı okumuş gibisiniz, minnettar kaldım size. Peşinden bir de saygı, sevgi ve selamlarınızı göndermişsiniz... Yoruma başka da bir şey yazmamışsınız. Zahmet etmişsiniz hem de çok zahmet... Saygı, sevgi, selamlar biraz ağırdır, nasıl başardınız öyle şiirimin ve yazımın altına onları yerleştirmeyi... Sırtınız, beliniz incinmemiştir inşallah... Vallahi pes doğrusu, pes!

Saygı, sevgi, selamlar bir aradadır. Kendi aralarında ve şair ile beyin fırtınası yaparlar...

Ağabey vallahi bizim bir suçumuz yok. O kadarda dedik aslında, şiirin duygusu içinde, anlattıkları içinde, bir şeyler karala diye, ama bizi dinlemedi şair arkadaş. ''Ben yazarım saygı, sevgi bir de selamları olur biter.'' dedi... Vallahi bu haltları o yedi...

Siz de haklısınız kendi açınızdan bakarsanız, hem de çok haklı... Okumasanız da okumuş gibi görünmek zorunda hissettiğiniz için kendinizi fazla da eleştirmeyin. Sadece siz değil, bunu bir dolu insan yapıyor edebiyat sitelerinde... Onun için hiç aşağılık komplekslerine kaptırmayın kendinizi...

Ben de saygı sevgi ve selamlarımı gönderiyorum bütün okuyanlara, okumayanlara, okumayıp da, okumuş gibi görünenlere bile...

( Saygılarımı Gönderiyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.