Sam Amcanın biricik, yere göğe koyamadığı evladı, Trump Dayının en sevgili yeğeni, Bill Gates'in çok değer verdiği, canından çok sevdiği kuzeni Sevgili İnternet evine dön... Hepimiz merak içinde, acizlik içindeyiz...

Ne yapacağımızı, nasıl davranacağımızı şaşırdık resmen, elimiz kolumuz bağlandı... Kızım ve oğlum Faceboook ve Twıtter ile İnstagram'dan bir kaç gündür hiç bir şey paylaşamıyorlar... Hakeza arkadaşları da aynı durumda... Hanım desen o da onlardan farklı değil...

Kulağımıza kötü şeyler geliyor... Hacker denilen zibidilerin Ulusal İnternet Ağımızı çökertmek için saldırı yaptığı duyumlarını alıyoruz, eğer doğruysa mahvolduk, kahrolduk, bittiğimizin resmidir... Ne kadar sürer bu saldırı, arıza bilemiyoruz... Sevgili İnternet sana sesleniyorum, nerelere gitti isen, nerelerde seni alıkoyuyorlar ise acilen evine dön be aslanım, sensiz bu hayatın hiç bir tadı tuzu yok... Seni kaçıranlar fidye mi istiyorlar? Hemen miktarını söyle, bir yerlerden bulup buluşturalım, verelim de seni serbest bıraksınlar...

Benim hanım paylaşılanları beğenmez ise face de kafayı yer billahi... Arkadaşları ile bir iki mesajlaşmaz ise ruhu daralır, sıkılır, psikologluk olur yeminle... Çocuklar twıtter de bir şeyler paylaşmaz ise gün içinde akılları çıkar... Biz sensiz ne yaparız, ne ederiz? Aklımızın, sabrımızın ayarları ile oynama sakın İnternet... Hatta bana dönüp ''Bir an önce getir bu İnternet'i İsmail yoksa seni boşarım.'' bile dedi... Bana bunu dedirttin ya İnternet, sana helal olsun...

Buradan yetkililere, ilgililere, bilgililere, hatta bu işle hiç alakası olmayanlara bile sesleniyorum. Bir iki gündür ailecek İnternet'e giremiyoruz. İnternet'e giremediğimiz içinde sürekli birbirimiz ile muhatap oluyoruz, bazen de hararetli bir şekilde tartışıyoruz, kimi zaman da karşılıklı olarak birbirimizin kalbini kırıyoruz. Böyle giderse aile faciasına yol açacaksınız diyeyim size, ben de o zaman o İnternetimizi elimizden alanların, gelmişine, geçmişine.... Sülale.....e, yedi ceddi.... selamlar göndereceğim bir bir...

Sevgili İnternet ben, hanım, çocuklar, çocuklarımın babaannesi, anneannesi, dedelerimiz, teyzelerimiz, halalarımız, dayılarımız, amcalarımız, kuzenlerim ( Bir dolu ki burada isimlerini tek tek sayamıyorum sayfalar yetmez.) hepimiz perişanız ve senin dönmeni bekliyoruz, hasret ile özlemle, muhabbetle... Aklıma takıldı yahu! Seksenli doksanlı yıllarda bu İnternet yoktu da biz ne yapardık o zaman? ''Sokakta oyun oynardınız.'' mı dediniz... Hadi yaaaa!

( Hepimiz Merak İçindeyiz Çabuk Evine Dön başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.