# Şiirimi fani eyleme

"Hiç sözle olur mu vasl-ı Dildâr?"

Allah şahidim..Pimi çekilmiş şiirlerin korkusuz şairiyim..Kara kapaklı bir defterde infilak edecek başım..Ne yoldaşım kalacak ne yorgun alfabeler..Silinecek ayazda birer birer..Dil kölesi ellerim..İmlâya tabi olmuş muştulanmış tenim..

Ama sen yine de şimdi çık gel bir şiir bozumu...
Sana defter düzmenin yoktur lüzûmu...

Bilirim bir heceme bin anlam sığdırırsın..Lâkin daha ben bu akşam peydahlandım şiire..Ardından üç yüz altmış beş üst üste tuttuğum döngel oruçlarına son verdim..Simdilerde icine şiir kaçmış biri gibiyim...Ufak bir tebessüm ağrısı dudaklarımda..Gözyaşı ilacıyla kesiyorum ağrıyı..Ve diyorum ki sana

Simdi çık gel bir varlık bozumu...
Sana beste yapmanın yoktur lüzûmu

Nasıl olsa ses teline konuyor hergün kuşlar..Ben getirsem notaları yan yana kahrıma ezgi olur engel olur yokuşlar..İç delen gecelerde kaybolur yeteneğim..Konu sen olunca yalpalıyor ellerim..Unuttun mu ben yıllar önce şiire müebbet yedim..Muaf tutuldu dilim vurgulu güftelerden..Bundan böyle hecelerden sorumlu kalemlerim...Nükteli gecelerden...

Ama sen yinede şimdi çık gel bir fidan bozumu
Sana güller almanın yoktur lüzûmu

Demedim mi her bahar aslında ilkbahar diye..Ve sen ömrüme gül yaprakları gibi serpilen en muazzam hediye..Sen gülünce şiir güler, bir fidan silüeti belirir dudaklarında..Dudaklarında ki o zarif coğrafyayı mesken etsem şiire..Yazar mıydın benimle..Ama hayır daha ben yeni tutuklandım şiire..Anlarım anlatamam..

Ama sen yinede şimdi çık gel bir vuslat bozumu
Sana şiir yazmanın yoktur lüzûmu

Heceye dem tutuyor eklemlerimin pası..Gidişinle mânâya yüklediğin örtbası gömüyor duygularım..Her yanıma mimlenmiş şiire yakın kokun..Üstüme sinmiş sözün..Ah bir bilsen iki gözüm...Ne kıtalar harcadım gecelerden sabaha...Hiçbiri sen etmedi...Denk gelmedi bu aşka..Diyorum ya şiir bu..Bu sevda bambaşka..

Ama sen yine de şimdi çık gel bir yağmur bozumu
Sana övgü dizmenin yoktur lüzumu

İncitir mübalağa incitir heceleri..Söz verdim sevemem o en şiirli geceleri hançerledim bağrıma..En edebi çağrına bile kulak veremem..Sevelim şiirleri..Gitme sevgili...gitme
Şiirimi fani eyleme...Fırsat verme gidipte laf verme el âleme...

.......GÜŞTA.......
( Çık Gel Bir Şiir Bozumu başlıklı yazı GÜŞTA tarafından 30.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.