BIRAK BİR FİNCANI DOLDURMAYI TELVEN EDER MİYİM ?


✔  AŞK SAYHASI
✔  23.30


      Kırık bir baharın mazlum yağmurlarında ıslanıyorum..Sokak lambaları öksürüyor.Yağmurdan sonra yayılan acımtırak bir koku genzimi yakıyor.Kalbimde uçsuz bucaksız bir özlem..Nereye koysam sığmıyor bu his..Neyle kapatsam üstünü susmuyor..İçimde hudutsuz derecede sen varsın..Bak bahar nasılda sarıya çalıyor..Sen gidiyorsun yokluğun benimle kalıyor..Seven hiç yalnız kalır mı...Yâr çıksa kapıdan hasreti gelir demiş şâir..İşte bu çalakalem kesitlerde sevdaya dâir...


     Hangi heceyi tutsam elimde kalıyor..Hangi geceye sığınsam parça pinçik oluyorum.Ama en çokta boğazıma oturan şeylere içerliyorum.Boşuna demiyorum.İçime attıklarım benden ağır.Göğüs kafesim dar geliyor kalbime.Bir kuş gibi çırpınıp avazım çıktığı kadar bağırıyorum.Kimsecikler duymuyor.Adımlarım ağır aksak.İzbe bir köşede ahşap bir masaya oturuyorum.Bir boşluk beliriyor gözlerimde.Başımı ellerimle tutup o boşluğa düşüyorum.Ve diyorum kendi kendime..." Düştüğüm en manalı boşluksun" Bileklerim karıncalanıyor..Sen susmalarım sana sanıyorsun..Yanılıyorsun..Bütün susmalarım sana..Sensizliğe değil senliliğe sığınıyorum..Dizlerinde takılıp avuç içlerine düşüyorum..Damarlarımda sayısız neşter mesaiye kalmış..Bedenim kan revan..İşte bende ki varlığın bu..Ayrılık faslı sanma..Onlar sevmeyi yan yana olmak sanıyor...Onlara kanma...

     Kadrini bilmiyorum..Kıymetini..En çok neye kızarsın.neyi seversin mesela ? Gülüşünde hangi dal filiz verir bahara..Gül mü kokar ellerin yoksa akasya mı.Bilmiyorum..Halbuki bir çağ açıp kapatabilir gözlerin..Koskoca bir asırdan geçti canım senden asla ! Zannımca yokluğun bana hükmediyor..İçimde hasret dumanları tüterken bir bardak çay dolduruyorum..Açık ve şekersiz..İşaret parmağımın ucuyla bardağın kenarını tavaf ederken derin derin düşünüyorumda...İçimden tek bir şey söylemek geliyor. "Sarıl bana,yüküm hafiflesin"...


    Yağmur hâlâ devam ediyor..Sâhi yağmur senin gözlerine ne kadar benziyor..Sende her güldüğünde bir damla konaklardı göz bebeklerinde.Işıl ışıl parlatırdı çehreni..Gel şimdi deş bileğimi..Tane tane sen dökülür hücrelerim..Gel şimdi deş gözlerimi..Koyu karam tabiatı dağılır sen değince..Hele de küçük bir çocuk gibi ruhsarını eğince dayanamaz teslim olurum sana..Gözlerin ruhsatsız silah taşımak gibi anlasana...


Hepsini bırak bir kenara ;

Bilmiyorum bu sağanak şehirden bir gün çıkıp gider miyim
Bırak bir fincanı doldurmayı telven eder miyim ?


· · • • • ✤ • • • · ·GÜŞTA


( Bırak Bir Fincanı Doldurmayı Telven Eder Miyim başlıklı yazı GÜŞTA tarafından 15.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.