*** Peşin hükümle bir insan hakkında yargıda bulunmak ; sizi sonradan mahcup edebilir.

 

***Çok tedbirli olmak, büyük mutlulukları yasamaya engeldir bazen.

 

*** Hayatta hiçbir şey limitsiz olmamalıdır.

 

*** Tenkit ve insan onuru ile haksız yere oynayıp ; özür dilemek veya kusura bakma demek abesle iştigaldir.

 

*** Sevildiğini hisseden, yaşayan insan daha mutludur.

 

*** Az konuşur bazıları. Ama gülüşleri bir başkadır, eşlik eder bakışları. Havaya üflemez sözlerini , kurşun kalem kullanmaz, silinmez . Değişmez sözleri.

 

*** Neden sev diniz ? Neden seviyor sunuz ? Neden yüreğiniz de , biliyor musunuz? Anlatamıyorsunuz değil mi ? O halde aşıksınız.. Kim anlatmış ki aşkı eksiksiz bu zamana kadar ? Söyler misiniz ?

 

***Geri çekilmek lazım bazen ve sadece izlemek ! O zaman her şey yoluna girecek .

 

*** Ben küçüğüm daha . Ne gördüm, ne yaşadım ve ne öğrendim ki !

 

*** Güzel anlarınızı paylaşmayın kimselerle. Başarılarınızı, mutluluklarınızı  da. Sizde kalsın. Etraf fesat, haset dolu unutmayın. Ç ekemezler, nazar değdirirler. Hem ne gerek var ,? Yaşayan var, yaşamayan var ! Kıskançtır insanoğlu. Unutmayın.

 

*** Korkma acı çekmekten ,özlemekten. Ne güzel işte büyüyorsun. Daha ne istiyorsun ,?

 

*** Tabuta canlı canlı konulmaya benzer sevda denilen şey ! Korkmayın sonu Berzah alemidir !

 

*** Gelişen şartlar karşısında çıkıp delikanlica gerçeği deklare etmek varken ; hala atıp tutmak olması kuvvetle muhtemel müessif olayları körüklemekten başka işe yaramaz.

 

*** Bazı sevdiğimiz fiiller alışkanlık , bağımlılık ve tutku ; bazı nefrete ve külfete dayalı olanlar ise psikolojik sıkıntı yaratır. Yaşamımıza hep iyi şeyleri katmak mutluluğun anahtarıdır

 

*** Nefsine göre hareket etmek çoğunlukla hataya sürekler . Ben bilirim, ben görürüm dersen yanılırsın.Senin bilmediklerini ve görmediklerini bilen, görenlere bakın. Onun adı tecrübedir. İstifade edin. İyi bir gözlemci ve uysal olun. O zaman doğrularınız artacaktır.

 

*** Nereye gidersek gidelim, yaşadıklarımız da bizimle gelecektir. Kurtuluşumuz yoktur.

( Yaşam Heybemden 2 - 13 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 29.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.