*** Ben artık kendimce gülüp ağlıyorum konuşmak yerine.

 

*** Nadide ve emsalsiz insanlar ; genellikle bahtsız ve sanssizdirlar.

 

*** Sessizlikler büyük gürültülere gebedir.

 

*** İnsana yakışan en güzel sey merhamet elbisesidir.

 

*** İçten,art niyetsiz gösterilen sevgiler ; karşınızdaki alışkın olmadigindan allerji yaratabilir bazen.

 

*** Hiç kimse kendini Hint kumaşı yerine koymamalidir. Şimdi keteni ve her türlüsünun olduğu unutulmamalidir.


*** Varlıklarına omrunuzu kurban ettiklerinizle anlamlıdır yaşamak.

 

*** Bütün mesele gönüllerden ikamet ilmuhaberi alabilmektir.

 

*** Oyun içinde oyun kuranlarin sırtı yere gelmez.

 

*** Geçmişe, geleceğe takılı kalmadan ; şu anı yasiyorsan hayat sana güzeldir

 

*** Hayat ahmaklara güzel.

 

*** Mutluluk pazarda satılmaz. Kendin üretip hasat edeceksin.

 

*** Pisliklerin üzerine basa basa da yuruseniz ; üstünüze sicrayacagini unutmayın

 

*** Hep stablize ve patika benim yurudugum yollar.

 

*** Bilmeselerde olur seni. Kimin ne olduğunu sen bil yeter ki !..

 

*** Bazen sezgiler aklın ve mantığın yol gostericisidir.

- nas

*** Gençler arasinda moda bir laf var. " Ya bana yürüyor, yok sana ,yok ona,buna yürüyor !" Diye. Ya bırakın , oysa adam veya kadın yolunda yürüyor !.
Yol verin işte geçsin ...
ip ettiklerinin kıymetini biliniz.

 

*** Yetişkin olduğumuzda artık çocuk değiliz ancak çocukluğumuzun izlerini taşıyan bir iç çocukluğa sahibiz, her birimiz.

.*** Vicdan ; insanın sığınağı, yuvası, yatagidir.

 

***m Erkek dolu heryan, ama adam ara bulursan; kadın elini sallasan çarpar, ama kız bir avuç. Entrika, oyun içinde oyun ve alavera dalevera. Ne olacak bu halimiz ?
Karşısındaki cevap verir "- ya boşver dedem. Sanane ? Sana girip çıkan mi var ? "
Doğru dersinde evlat, göz görüyor gönül nasıl dayanır !..

 

*** Çeşitli bahane üretip, mazeretlere sığınmak dostluklara zarar veren bir eylemdir.

 

*** Konuşarak, yazarak anlatamadıklarınizi ; susarak anlatmak daha etkili bir yoldur bazen.

 

*** Deli deliyi görünce comagini saklarmis ya..
Deli zirdeliyi görünce ne yapar ki ?

 

***Var say ki az sonra ölüm gelecek kapına. Yaşasana ölürcesine gönlünce.

 

*** Israrcı olmak bıkkınlık yaratabilir. O nedenle olayları bazen tabii akışına bırakmak gerekir.

 

*** Cuz'i irademizle yoluna koyamadigimiz her iste,; külli irade vardır. O bakımdan kabullenici olmak ; psikolojimizin sigortasidir.

 

***Bakma sen öyle insanların gülüp eğlendiklerine. Kimbilir ne huzunler sakliyorlar taktiklari maskeli yüreklerinde. Bir dinlesene içimi ; neler anlatıyor neler sana.

 

*** Hep kölenim. Azat etme sakın , ölürüm .

 

*** Hak ettiğinden fazla verilirse değer,; atarlar sırtına eğer !...

*** Umursanmayan, ret edilen içten sevgilere gün gelir çok büyük ihtiyacımızin olma ihtimali daima vardır. İhtimal dahilinde olan hiçbir şey ret edilmemelidir.

( Yaşam Heybemden -20- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 17.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.