*** Bazen susuşlar bile ne de çok geveze !..


*** Kendi istediginiz kadar birinin hayatında olmak; karsinizdakinin istediği müddetçe bulunmaktan daha degerlidir.


*** Bir kere sogumasin yürek. Asla isinmaz; atsan gönül sobasina kömürleri kürek kürek !

 

*** Red ettiğiniz sevgilere , zamaň içinde muhtaç hale gelebilirsiniz.

 

*** Yureginizle hissetmediğiniz herşey geçicidir.

 

*** Bir konu hakkında ki tüm ihtimaller tukendiginde, beklentiler biter ve kişi rahat eder.

 

*** Bazı şeylere alışmış olan insan onları kolay kolay terkedemez.

 

***Oyun biter ve gerçekler sahne alır sonunda.

 

*** Ebediyete göçtúgünüzde sizi gönlüne gömüp yaşatacak , anacak samimi dostlar edinin.

 

***Uzaktan sevmek problem yaratmaz.Sevdasını İstediği gibi yaşar insan.

 

*** Ayriliklarda güzeldir. İlişkilerin mizanini çıkarmaya yarar.

 

*** İnsanlar ; özellikle kadinlar asla sitem edilmesinden hoşlanmazlar.

 

*** Ruhunuza hitap etmeyen birliktelikler; çeşitli doyumları yasatsa da zahiridir.

 

***Samimi ve içten sevgi mutlulugun kaynağıdır.

 

***Eziyetlidir sevda denilen şey. Gözü kesmeyen , dayanamayan yüreklerin işi değildir. Yangın yeridir. Bir opusmelik değil , ömürlük sevgi sevismelidir. Bedenin değil , ruhların cümbúşüdür.

 

*** Her şart ve ahvalde ; hayatini başta ailesi olmak üzere sevdiklerine ipotek etmek, mutluluğun ana kaynağını ve yaşama sevincinin tükenmezligini yakalamaktır.

 

" Allah belanı versin ! " , " Allah seni kahretsin ! " Vb. beddua ve hakarette adres sahibidir. Çünkü Allah ne yapacağını bizden iyi bilir ve onun işine karisilmaz. Sadece dualar elbette edilir ve yine takdir Allah'indir.

 

*** Çekilen sıkıntılar insanın kabiliyet ve meziyetlerini ortaya çıkarır.

Herşeyin yolunda olduğu el bebek gül bebek yasamlardan örnek hikayeler pek çıkmaz.


*** Dopaminin en güçlü kaynağı karşıdakinin gulumsemesinde yatar.


***Hayat ; sadece kendimiz için yaşanılan bir şey değildir. Karşılıklı fayda üretmek , paylaşmak ve meziyetlerini sergilemekle mutluluğu yakaliyabilmektir.


*** Seni getirdiler kanatlarinda martılar. Nasilda bayramda hasretler.


*** Bazi yaratilmislardan ; insanlık hep uzaklarda kalır.


*** Eziyetlidir sevda denilen şey. Gözü kesmeyen , dayanamayan yüreklerin işi değildir. Yangın yeridir. Bir opusmelik değil , ömürlük sevgi sevismelidir. Bedenin değil , ruhların cümbúşüdür.

Bazen gözyaşları mutluluğun oncu habercisidïr.

Bazen yüreğinizden gelen sesler hayatinizin istikametini tayin eder .

Başkasına sirtini dayayan, eteğinden tutan dik yürüyemez. Payandali yasam son nefese kadar ipoteklidir.

 

*** Hayatı karşınıza almak; insana kötü şeylerle mücadele etme gücü verir.


***Kontrol edilemeyen aşırı tutku ve arzu ; ileride telafisi mümkün olmayan hatalara sebep olur.

 

( Yaşam Heybemden -22- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 19.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.