Sami, beş senedir okumakta olduğu lisenin son sınıfında yani üçüncü sınıftaydı ve ders, hiç sevmediği Matematikti.

Tahtada Matematik Öğretmeni Ayten Hanım harıl harıl bir cebir işlemini çözmeye ve nasıl çözüldüğünü anlatmaya çalışırken sıra arkadaşı Ümit hafifçe Sami'nin koluna dokundu.

-Samiii
-Ne var?
-Oluum biliyon mu, dudaklarını büzerek konuşan kadınlar var ya yatakta adeta fırtına gibi oluyorlarmış.

Sami  oldum olası bu tür konuların konuşulmasından hoşlanmazdı. Hele de ders esnasında. Ama yine de Ümit'e cevap verdi.

-Hadi lan oradan. Ne alaka şimdi?  Mesela Ayten Hanım... O da dudaklarını büzerek konuşuyor ama kadın üflesen uçacak durumda. Çiroz ondan daha besilidir.

-Ya, sen bana inan. Bu anlattığımı ansiklopediden okudum.

O zamanlar tabii ki Google yoktu ama ansiklopedilerde her aradığınız bilgi vardı.

Sami,  Ümit'e aldırış etmedi.

-Tamam lan kes artık da dersi dinleyelim.  Belki bir b.k anlarız. 

Sami kes demişti ama Ümit'in susmaya niyeti yoktu.  Hararetle tezini savunuyor,  konuşuyor da konuşuyordu.

Tahtadaki Ayten Hanım artık dayanamadı. Hışımla geri döndü ve öfkeyle bağırdı.

- Üç yüz otuz üç Ümit...
Allah belanı versin e mi üç yüz otuz üç Ümit.
Üç yüz otuz üç Ümit, üç yüz otuz üç Ümit diye diye dudaklarım büzüştü senin yüzünden.

( Çok Küçük Bir Öykü- Üç Yüz Otuz Üç Ümit başlıklı yazı Sami Biber tarafından 19.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.