Neredeyse bir seneye yaklaştı Corona diye yazılan korona diye okunan bu meretin hayatımıza girişi. Millet virüsü fırsata çevirmekte pek maharetli, bu durum, sadece bize Türk Milletine mi özgü bir durum, yoksa başka başka milletlerde de bunları yapıyorlar mı bilemiyorum...


Virüsten koruyan ev vardı bir ara, geçen sene reklamını yapıyorlardı. Nasıl koruyacaksa artık, orası malum. Kapıda illaki güvenlikleri olur onların, zengin adamların siteleri bunlar, virüs kapıya geldi mi içeri sokmayacaklar herhalde... İyi de öyle kolay kolay gözle görülür, elle tutulur bir şey değil ki bu meret korona... Bacaklarınızın arasından geçer yine girer o siteye...


Durmadan da mutasyona uğruyor zibidi. Ulan dedim kendi kendime, bizim siyasetçilerimiz bile senin değiştiğin kadar hızlı değişmiyor. Hayır anladık bir kere mutasyona uğradın uğradın, bitmiyor ki bu mutasyona uğramalar, üç, beş, on, devam edip gidiyor... Birazcık ara ver zibidi bu mutasyon işlerine de bizi de perişan etme...


Geçenlerde de bir reklamda gördüm, belki siz de görmüşsünüzdür, bizim büyük bir cam firmamız, virüsten koruyan bardak üretmiş. Yani, o bardak ile çay, kola, su ayran içersen virüs mirüs size hikaye, korkmayın, o kadar, diyorlar... Hemen  bardaklarınızı yenileyin derim.


Artık kopar gider bu işler. Bir simitçimizde HES kodu olmayana simit satmıyordu bir müddet önce. Allah'ım Ya rabbim, daha neler göreceğiz neler, yaşayıp da. Şimdi bunlardan ilham alıp millet, virüs bulaştırmayan tabak, çatal bıçak üretirse ya da virüs bulaştırmayan kot pantolonlar, etekler, kazaklar, salla gitsin nasılsa bunları virüs bulaştırıyor mu bulaştırmıyor mu, diye tespit edecek bir merci yok, varsa da ben bilmiyorum...


Bak korona daha fazla kafamızı bozup da bize, hele de AIDS'den bile korkmayan Türk Halkına lagaluga yapma, virüs bulaştırmayan bardaktan, evlerden, çatal bıçaktan sonra neler neler yaparız da, şaşar durursun aklını alırız senin aklını... Aşı da başladı zaten, bir müddet sonra artık sana rahmetli korona diyeceğimiz günler çok yakındır... Çekik gözlüler, siz de aklınızı başınıza alın, bırakın yarasaları marasaları, hayvanlar bir rahat etsin yahu!

( Daha Fazla Kafamızı Bozma Korona başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.