Avrupalıların biz Türkleri barbar işgalci gibi ilan edip durmaları karşısında biraz düşündüm. Gezerek göremediysem de Youtube yayınlarını izleyerek dünyanın her bucağının yaşam biçimini öğreniyorum.

 

Önce biz Türklerin hâkimiyeti altında yüz yıllarca yaşamış toplumların kültür ve dillerini inceledim. Yüz yılı bırak hatta bin yıl hâkimiyetimiz altında yaşayanların kültürü ve dillerine bakmak gerekir. Bu insanların dillerinde dinlerinde hiçbir değişiklik olmamış. Komşu yönetimler arası sürtüşmeler sonucunda el değiştiren topraklar elbette olmuş. Yönetilenlere baskı ve zulüm yapılmamış. Münferit memurların yaptıkları varsa oda o memurların işgüzarlığıdır.

 

Türklerin tarihinde hiçbir dönem köleleri olmamıştır. Kendilerinde asla ve asla köle olmaktansa ölmeyi yeğlemişlerdir. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönetimi ders kitabında Mısıra köle olarak götürülen Türklerin devlet kurduğunu yazıyordu. Biz Türklerin en iyi bildiği devlet kurup devlet yıkmasıdır.

 

Şimdi gelelim Avrupalıların yaptıklarına.

Türkleri aşamayıp, doğuya geçemeyen Avrupalılar türlü yollar ile doğuya gitmeyi denediler. Her gidişlerinde yeni keşfettikleri kendilerinden güçsüz insan topluluklarının ekmeğine aşına el koydular. El koydukları memleketlerin yer altı ve yer üstü doğal kaynaklarını sömürüp götürdüler. Onların çocuklarını köle edip kendi memleketlerinde bedavaya çalıştırdılar. Türklerin hayvanlara bile uygun görmediği insanlık dışı davranışta bulundular. Batı medeniyetinin insan sergilerinden bahsedelim. İnsan müzesi. İlkel yâda kendilerinden olmayan insanları sergileyip teşhir ettiler. Kadınlarına kızlarına yaptıkları utanç vericidir. Coğrafi keşifler ve ilkel dünyaya medeniyet götürdüklerini iddia edip o memleketleri talan ettiler.

 

Şimdi en baştaki yere dönelim.

Avrupalıların ayağını bastığı ilkel memleketlerin hepsinde oraya ayak basanların dilleri onların resmi dili olmuş. Ağaca taşa tapan milletler oraya ayak basan Avrupalının dinini almış. Afrika’nın ücra köşesinde üstte başta yok fukara insanlar İspanyolca Fransızca bv siz Avrupalıların dilini konuşuyorlar. Neden o insanlar kendi dillerinde konuşmuyor? Neden kendi dinlerinde ibadet etmiyor? Sömürdükleri yetmemiş din dil soykırımı yapmışlar. Artık o milletler kendileri gibi düşünmüyor. Felç olmuş kültürü ile sizin gibi düşünüyor.

 

Biz Türklerin yönetimi altından ayrılmış hangi ülkeye gitsem kendi dilimde anlaşamıyorum. Onlar ile aynı ibadethanede ibadet edemiyorum. Biz Türkler gittiğimiz yerleri yönettik. Siz Avrupalılar gittiğiniz yerleri sömürdünüz.

 

 

( Avrupalılar Siz Sömürdünüz Biz Yönettik başlıklı yazı mehmetgarip tarafından 19.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.