Z-FAKİRLEŞMESİ... 
Fakirleşmek, devalüasyonla olur..
Zenginleşmek, devalüasyonls olur
Fakirlik ve zenginlikte konu eksilir yada artar
Fakir sayısı artar.. Zengin sayısı, azalsada fakirleşenin eksileni kadar, bir kısım zenginin zenginliği artar..
Üretım, yok, istihdam yok, ihracat yok, turizm geliri yok.. Zenginliki artıyorsa YÖNETMEKDEN DEĞİL YÖNETE MEMEKTEN ARTAR...
Ayağınu yorganına göre uzatmayan, üst bürokrasinşn üretim olmadığı için arttıramayıp, tasarrufla gelir hanesine katkı sağlayamadığundan ekonomi zayıflar müdahaleye açık hale gelir...
Savaş gücünü farklı noktalara taşımanın maliyeti, farklı noktalardaki rafıne ve pompaların akarını gavura bırakıp,döviz sandıkları yerıne  cenaze sansukalarını ülkeye getirmenin ekonomiye yukunu taşıtamama kötü yönetimidir
Tarım üretimini desteklemek yerıne sıfır fumrukle gıda getirmek sadece vergıdr gelır haneni değil tarımsal üretiminide sıfırlayarak yönetememeye delalettir..
Fabrikalar kurmak yerine, park bahçe çöp ve temizlik işlrrınfe  sözleşmeli istihdam yaratmaya çalışmak sadece gelir hanene, giderini arttırmak suretı ile vurulan darbedir.Kötü yönetmenin kader olmayan sonucudur..
Milyonlarca besleme sığınmacı  ahaliyi, vergısız sigortasız, düşük kalite üretimde kullanıp yuksek kalite sağlık ve eğitim yararlandırma çelişkiside yönetememenin bir diğer sonucudur..
Ülke de pandemi sebebi ile süper starlar bile yevmiyeli dizi setlerıne çıkmaya baslafıysa devlet buroksısı, imam maaşları-vekil masaları-özerk kuruluşların üst yönetim maasları-tefrişat giderleri-kamp ve otel hizmetleri den yararlanma giderleri--makam araçlarının tümünün elden şoforlerı ile çıkarılması-Yurt dışı Garnizom görevlerinin yerli işbirlikçilere devri ile ülkeye cekılmesi-besleme ahalinin ülkelerinin  tampon bölgelerine gönderilmesi, üretmesen bile tasarruflarınla, gelirini arttırma hamleni gerçekleştirmiş olursun.. Yoksa 1 TL lik dava i.çİn bile 1090 TLharç da  yatırarak  da seni finanse edemeyiz.Yoksa ne mi? .Harç bitti yapı psydaos..

TORUN HALİLİ 
.
( Z Fakirleşmesi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 22.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.