BUNLAR NASIL İNSAN?

Nasıl bir ruh halidir bu?
Senden daha güçsüzse vur bir yumruk, ser yere!
Bir silahın varsa tipini beğenmediğin birini bir kurşunla indir gitsin!
Paran varsa yanında açlıktan ölen garibanı  görme!
İnsanlıktan dem vuran bu tür yaratıklar tarihte hep vardı, günümüzde gittikçe çoğaldılar ve hiç şüphem yok gelecekte daha da çoğalarak var olacaklar!

Ortaçağ en karanlık çağ olarak bunun sayısız örnekleriyle dolu. 
Diyeceksiniz ki "O zamanlar insanlar cahildi, ilkeldi!"
Katılıyorum!
Peki ya bugün?
Medeniyetin kalbinde  bir polis 16 yaşında bir kız çocuğunu öldürüyor ve ardından bir mesaj paylaşıyor "BİR TÜRK DAHA ÖLDÜ!"
Ne diyeyim Allah.... 😡
İnsanlık bir salgının pençesinde bir buçuk yıldır yaşam mücadelesi veriyorken nüfusunun üç katı aşıyı stoklamak ne anlama gelir?
"Aşılar konusunda üzerimizde baskı var bu yüzden parası olmayan ülkelere aşı veremeyiz!" diyebilen bir zihniyet ne muradı nedir?
Cami, kilise, hastane okul bombalamak...
İnsanları inancı, etnik kökeni nedeniyle darp etmek, öldürmek... Bunu yapana nasıl bir haz verir?
Bunları düşündükçe devrelerim yanıyor.
İNSANLIĞIMDAN UTANIYORUM!
Yazılarımda ve konuşmalarımın tümünde insan olmanın çok zor olduğunu her zaman dile getiriyorum.
Nefes almak, yemek içmek, o üstün zekayla bomba yapıp insanları katletmek İNSANLIK DEĞİLDİR!
Dayanamıyorum, içim kan ağlıyor!
Yaşamak için bir yudum suyu çok gördüğünüz sözüm ona  o Afrika'da yaşadığını sanan  insanların memleketlerinin yeraltı kaynaklarını ve insan gücünü , maneviyatını sömürürken o zavallılara bir kuyu açıp bir yudum su içmelerine izin vermeyenler!
Teknolojinin, bilimin tavan yaptığı günümüzde dünyanın en ücra köşesinde yürüyen bir karıncadan bile haberi olanlar!
O zavallıların hala hayvanların ayak izlerinde biriken suları içtiklerini bil miyorlar mı?
Yaşamak için bir lokma ekmek uğruna mücadele  ederken insanlık dışı muameleye maruz kalıp, kan gölüne çevirdikleri ülkelerindeki savaşta değil canlarını kurtarmak için düştükleri yollarda göçmenlerin nasıl katledildiklerini  görmüyorlar mı?
Yeri gelince İNSAN HAKLARI nutukları atanların; bunlara göz yumdukları, görmezden geldikleri için insanlığından şüphe duymak benim hakkım değil mi?
Şu üç günlük dünyada
Her şey senin olsa ne fayda!
Kim ne götürmüş
Giderken yanında?
Niye bu savaş?
Niye bu kavga?
Yazık değil mi İNSANLIĞA?

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Bunlar Nasıl İnsan başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 29.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.