Günlükteki son cümleye canı sıkıldı, zaten oldum olası sansürden nefret ederdi. Yaşanmış bir olay varsa onun anlatılması neden sakıncalıydı?

Bu aralar sık sık öfkeye kapılıyordu, en çok da kendineydi kızgınlığı. Yaptıklarına, çoğunlukla da yapamadıklarına kızıyordu. Zincire vurulmuş bir esir gibiydi, bu yükü kaldıramıyordu işkence çeken ruhu.

Bir bulut geçti sessizce, onu bir başkası izledi. O kadar. Sonradan gelenler pek gidici değildi, çakıldılar kaldılar. Şimdi, kurşuni renkteki gök küresi kinle bakmaya başladı yeryüzüne, intikam almak ister gibi. Bir kuş havalandı çam ağacının arkasından, adı belli değil, ama tembel olduğu kesin, çünkü uçuşu isteksiz.

Etrafı seyrederek biraz oyalandı ve tekrar günlüğü eline aldı. Okuyacaktı.

● ● ●

BİR ÖLÜNÜN GÜNLÜĞÜ

17 Mart

Takatsiz, ümitsiz, bedbaht, yalnız, çaresiz bir adam... Bağırmak istedi, hiç sesi çıkmadı; bir kez daha denediyse de bu sefer çıkan da sadece bir hırıltıydı.

21 Mart

Hayallerini asla öldürme, yaşat. Yaşat ki sen de yaşayasın. Onlar bir gün gerçeğe dönüşür mü dönüşmez mi kaygısını düşünme. Gerçeğe dönüşseler ne olur dönüşmeseler ne olur? Onlar sen yaşadığın müddetçe yaşadıklarına göre...

3 Nisan

Günleri acı ve sıkıntılarla doldu boşaldı. Gaipten haber veren birini bulsa da geleceğinin nasıl olduğunu öğrense.

Cennette yavaş ve melodiyi andıran bir sesle konuşan melekler, baldan tatlı gümüş rengindeki kevser suyu ile yıkananlar; öte tarafta yani cehennemde ise bir iblis bir mezar taşını hırsla tekmeliyor, yetmiyor tükürüyor, bağırıyor; çirkin sesi kulakları tırmalıyor, ceza çekenlerin çığlıkları bu sese ekleniyor.

8 Nisan

Ayaza çeken bir gece. Bağırmak istiyor, susuyor; çünkü soğuk sesi bastırıyor... Başka bir gece: Çığlık atarak uyanıyor, korkuyla bağırıyor, sayıklıyor. Dudaklarını nefretle büzüyor, sinirli bir sesle birkaç kelime konuşuyor. Ne dedi? Hiçbir şey...

11 Nisan

Anladım ki, varolmak öyle abartılacak, çok önemli bir olay değildir. Bir yanlışlık sonucunda ortaya çıkmış olan sıradan bir hatadır. Oluşunda sıradanlık vardır ama sürdürülebilirliğinde acı ve keder... Varoluşun yanlışlarını, evrim düzeltmeye çalışıyor. Başarabilecek mi? Zaman gösterecek! Milyarlarca hatta daha fazla yıllar sonrası.

17 Nisan

Cennete gitmek için suç işlemekten kaçınan, iyilik yapmaya çalışan bir insan alçağın, sahtekarın ta kendisidir.

● ● ●

Devam edecek...

( Bir Ölünün Günlüğü-4 başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 15.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.