HOŞ  GELDİNİZ ARİF  HOCAM

Ahmet AYAZ

          Ahmet AYAZ

     Gaziantep Güneş Gazetesi 22 Nisan 2021

     ………………………………………….

 

       Sayın Prof. Dr.. Arif Özaydın Hocamıza Gaziantep Üniversitesi Rektörlüğüne hoş geldiniz diyorum ve inşallah, gelecekte üniversitemizde bıraktığınız aydınlık izler yazılır.  Üniversitemizin idarecileri aydınlattığınız yollarda yürür diyorum. Rektör Hocamıza hoş geldiniz demekte geciktimse, koronavirus belasının etkisiyle kendisini ziyaret edemediğimden kaynaklandı. Gaziantep Üniversite rektörlerinden Sayın İ. Hüseyin Filiz, Sayın M. Yavuz Coşkun ve Sayın Ali Gür hakkında da yazmıştım. Bunlardan Prof. Dr. ve İyi Parti Gaziantep Millet Vekili İmam Hüseyin Filiz ile hala telefon  görüşmesi yapıyoruz. M. Yavuz Coşkun Beyi de belirli günlerde ben arıyorum. Çünkü o unutamadıklarımdan birisidir. Gaziantep Üniversitesinde bir gün  “Necip Fazıl Kısakürek’i anma programı düzenledi. O programdaki konuşmasını dinleyenler, onu edebiyat prof,u sanar. Bir türlü sesi kulaklarımdan gitmiyor.  İmam Hüseyin Filiz Beyinde Bahar şenlikleri beynimde iz bıraktı. Beni ve Gaziantepli şairlerden  bazılarına özel davetiye göndererek, bizleri programa çağırırdı. Yılmaz Kılıç Hocamızın da Kültür müdürlüğü döneminde Ömer Asım Aksoy Kültür merkezinde şiir dinletisi yapardı. Çağırdığı şairler arasında Rahmetli Cahit Külebi de vardı. Sağ olsunlar.

       Bir gün günümüzün ünlü şairlerinden olan Rahmetli Bahaettin Karakoç’u  Av. Abdulhadi Bay’ın yayımladığı Kumru Dergisi ekibi olarak evinde ziyaret etmiştik. Burada Karakoç’un ağzından çıkan şu sözleri beynime yazdım ve yazım hayatımda adımlarımı o doğrultuda atmak için çaba harcıyorum. “Ben elime kalemi almadan önce Ya Rabbim beni yazdıklarımla yargılamayasın, Beni yazdıklarımdan utandırmayasın diye Allah’ıma dua ederim” demişti. İşte bu söz bana bir nasihat oldu. Bilgisayarımı önüme alıp da yazmaya başlayınca bu sözün rehberliğinde yazmaya başlarım.

       Ben bazı rektör hocalarımız hakkında yazarken, yardımcılarından kaygılıyım demiştim. Sayın Rektör Hocamız Prof.  Dr. Arif Özaydın’ın Yardımcılarından  Prof. Dr. Halil İbrahim Yakar Hocamızı yanılmıyorsam, 1996 yılından beri tanırım. (Ahmet Ayaz_Hayatı-Eserleri-Edebi Şahsiyeti) adını taşıyan 386 sayfalık kitabımı kendisi hazırladı ve yayımladı. Gaziantep’in kültürü-sanatı-ve edebiyatı hakkında akıl almaz eserler yayımladı. Gıaziantep Tarihine adını altın harfler ile yazdırdı. Doç. Dr. Hacı Murat Şahin İnşallah çok yakında Prof. Olur. Üniversitemiz içinde görevine bağlı insanlara bir babadır, bir ağabeydir, bir kardeştir. Namertler onu sevmez, sevemez. İşleyen değirmenin boğazına taş atıp, durdurmaya çalışırlar,  bunu  başaramazlar. Bir Gazeteci gözü ile sağlam ve güvendiğim kaynaklardan haber aldım. Prof. Dr. Ayşe Balat, Prof. Dr. Recep Yumrutaş, ve ekibinde bulunan Öğretim  görevlisi Ercan Yücel Beyden, hayırlı ve güzel hizmetler bekleniyor. Bunlardan hiçbir kaygım yoktur. Prof. Dr. Arif Özaydın ve ekibinin, Gaziantep Üniversitesinde adaletin izinde yürüdükleri haberini alıyorum. Benim yaklaşık olarak 10,5 yıllık görevim Gaziantep Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünde şef kadrosunda İl Müdür Yardımcısı olarak geçti. Her zaman haklının, mazlumun ve yardıma muhtaç kişilerin yanında oldum. Halende öyleyimdir.  Prof. Dr. Arif Özaydın  Hocamızı ve ekibini de böyle görüyorum. Kendilerinden haklının ve zayıfın, zavallının yanında olmalarını umuyorum ve bekliyorum.

       Ben, Rektör hocamız Prof. Dr. Arif Özaydın’a tekrar hoş geldiniz derken, Üniversitede adaleti ve eşitliği sağlamasını bekliyoruz. Mazlumu, zalimin emrine bırakmamasını tekrar tekrar diliyoruz. Allah yâri ve yardımcısı olsun diyoruz.

( Hoş Geldiniz Arif Hocam başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 22.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.