Durup dururken olmasa da ;Her sene 24 Nisan da soykırım diyecekmiş gibi davranarak ama demeden onun yerine ikame ettiği yumuşatılmış  kelimelerle idare eden ABD, TC arasında ilişkiler limoniye dönmüşken Biden stratejik müteffik dediği ülkeye, soykırım dediği ülkedeki vatandaşların toplasan cebındekı paraları bizim sarayın 1 aylık masrafını karşılayamayacak ülke vatandaşlarını neden hoş tutmaya çalışsın?Afganıstan'ı terk edip giderken, Irak da Surıye de kerhen durup, sadece terör örgütleri üzerinden varlık devam ettirmeye calışırken daha doğrusu tum bu bölgelerden, s*ktır olup gitmeden, yunan ordusunun, Anadolu dan kaçarken yaptığı sehırlerı yakma stratejısı mi oluşturuyor? TC, Ermenistan ile sınırlarını açmak, Ülkedeki ermeni kiliselerini tamirat ile kullanıma açmak, vakıflarına toprakları vererek düşmansızlaştırma çabalarını, boşa mı çıkarmak istiyor? Ateşe vermekten en çok kim menfaat sağlar?Doğru soru bu? Kalıcı Barış lar ABD gibi ülkeleri sinirden titreten davranışlardır.. Bugün için bölgedeki ülke olarak, tek partneri İsrail ve yarıdan fazlası Türk olan korkulu  İran dır(Suudi Arabistan ve BAE de sayısı bini bulmayacak yönetim kadrosunu saymaya gerek yok) .. Türkiye nin izlediği doğru dış politikaları, Azarbeycan dakı Türk komondolarının marşlı yürüyüşü, Karabag daki, Azerbaycan ordusunun basarısı, kimleri rahatsız ediyorsa Biden ın bu mesajından da onlar yararlanacak demektir.. Ermenistan da meclis basanlar, Biden ın bu mesajını almışlardır.. Ermenistan dışında yaşayıp da ülke dışı toplanan yardım paraları, veya sırf kimlikleri bulundukları ülkede iş yapan Ermeni diasporası bu mesajı almıştır.. Pkk ve onun Türkiye deki iş birlikçileri, bu mesajı almıştır.. Bir kısım muhalefet partileri içerisinde yuvalananlar, bu mesajı almıştır..Suudi Arabistan, TC devletine ait 8 Türk Okulunu Kapatma Kararı alarak bu mesajı aldığını göstermiştir. Esas olan, bizim ülkemizde yaşayan Ermeni vatandaşlarımızın ve Ermenistan da yaşayan aklı selim olup da yönetimleri belirleyen, Ermeniler'in bu mesajı almamasıdır.. Zira ABD insan zulmüne  karşı, insan haklarından yana tavırları samimi olsa; Bosna da defalarca çağrılmasına ragmen Askeri müdahele yi engelleyerek, Bosna Soykırımına sebep oldu.. Milyonlarca ıraklıyı, demokrasi adına öldüren, işkence ve zulümlere yol açan yine Abd nin davranışları, inandırıcı gelmemektedir.. Kızılderili nufusunu ABD de %5lere düşürürken çiçek mikrobu bulaştırılmış battaniyelere, onları yok ettikleri de yine bu samiyetin derecesini gösterir.. Türk konseyinin, Türk dünyasındaki, Alt yapı çalışmaları, Tika nın sadece bölgesel değil tüm dünya üzerinde hiperaktif faaliyetleri ve imar calışmaları, sahte kahraman ABD ni rahatsız etmektedir.. Ufuktan doğan güneş artık Türk Cumhuriyetleri için umut dolu yeni günlerin habercisi olarak doğmaktadır. Afganistan ABD nin varolduğu günden beri her gün patlayan bombalarla gazetecilerin aydın kesimlerini yok oluşunu izliyoruz. ABD nin orada bulunması, SSCB yıkıldıktan sonra Tarihi ülkenin tüm kaynaklarını söğüşlemekten Baska bir açıklaması bulunmamaktadır.. Bir hayvanın bile kazara çiğnese etkisinden kurtulamazken  her gün afganları kurban eden ABD gerek Ermenistan içi gerekse bölge halkları arasında düzen bozmak ve bu düzenin içerinseden kendine yakın olanları öne cıkartmak planını uygulamaktadır.. Başkalarının acısından, düşmanlık yaratmak Amerikan menfaatlerinin devamlılığı için kendine eş güdümlü partner oluşturma çabasındadır..Türkiye deki muhalefet devlet politikası olan konularda muhalefet edececeğim derken bir tabak inciride berbat etmemelidir.. HDP nin ermeni partisi ni olduğunu söylemek yada Ermeniler'in taşaronu demek ABD ni  Türkiye içindeki partnerleinin cılız ifadesidir.Suriye de . Pkk yı asker gibi giydiren ABD, Türkiye de siyasetçi gibi giydirmiş ve içimize önceden şimdi Ermenistan da yapmaya çalıştığı gibi yerel partnerleri üzerinden politikasına zemin tutmak istemektedir.. Hdp, içindeki **Amerikan ları temizlemedikten sonra Türkiye partisiyiz de diyemez. SADECE Hdp nin içinde mi "amerikanlar var" onun da cevabı hayır olacaktır..
**-Amerikan Amerikalı olmadıgı halde Amerika adına çalışanlar dır.. 
( Biden Neden Soykırım Dedi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 30.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.