DEVLETE KÜFÜR EDİLMEZ
BAŞKASININ AYIBI İLE ADAMLIK YAPILMAZ
Hayatımız film.. Kimse eskiden Türk filmlerini basitliği den yalınlığından ve tek bakış açısı ile başlarken sonu belli olduğundan beğenmezdi..Ama yeni film senaryolarında soyut kavramlar, iğrenç ilişkiler de bize eskiyi mumla aratıyor.. O filmler aslında basit olan yaşamlarımızın, karelere aktarılmasıydı.. Adamlar olanı oynamışlar.. Şimdikiler olmayanı oynayarak ayrı bir dejenerasyona yol açıyorlar.. Neyse konumuz Türk sineması ya da sinema tarihi değil yakın tarihimizdeki olayların ifşası ile güvensizlik ve huzursuzluk ortamı yaratılırken, bir kısım aklı evvellerde bunun ticareti ve siyaseti ile Hukumet olmaya hazırlandıklarını görüyoruz.. Mal mağribi gibi hükümete değil devlete  saldırıyor.. Halbuki ortada adi olaylar var. Faillerin araştırılması sorumlularının yakalanması, yargılanması gerekirken olay Türk devlet yapısının dünya konjonktür ünde imhasına yol açacak sekılde servis edildiğini gözlemliyoruz.

Devlete neden küfredilmez? Devlet dediğimiz sey sen ben o hepimizden mütevellit ve adına toplum sözleşmesi denilen anayasa ile oluşturulmuş yapıdır. O yapıya küfredersen kendine küfretmiş olursun.. . Ama bu demek değildir ki devlet adına yaptığını söyleyip de eşkiyalığına kılıf ayarlamışları savunuyoruz..onlar da adaletin önünde ergeç hesaplarını vereceklerdir.. Devletin işi, operasyonel yapısı siyah inci filminde  ne diyordu"kendi kendi ni bu cd yok edecek ve  yakalnırsan bizimle ilişkin yoltur, inkar edilir. "Her devletin 2.yüzü operasyonel dir.. İsrail İran topraklarında en çok korunan nukleer uzmanını korumaları ile birlikte yok etti..

Sedat Peker ifşa ile günah çıkarıyor. Müslüman inancında böyle bir olay yoktur. Hrıstıyanlıkda papaza gidersin günahlarını anlatırsın ve gınahlarından arınırsın. Amaç o zaman inançlı birisi olduğunu bildiğimiz Sedat ın günah cıkarması değil.. Bozulan dengeler de n kendini kurtarma çAbası yada ele geçirildiği istihbarat örgütlerince iradi olmasa da yaptığı açıklamalarla Türk ve İslam dünyasının tek umudu Türk devleti aleyhine ifşaatla araç kılınmasıdır..

2 Filistinli Abd vatandaşı manken. Aleyhine tam sahife siyonist Kuruluşlar, Newyork times e ilan verdiler.. Peker diplomasi kanalları ile 7 kıta da gazeteler haber yaptı.. Reklamda bir daha ileri boyutt.. Yanlışı devlet eliyle suç ilkenmesidir.. Suudi Arabistan devletin tüm kurumları ile cinayet işledi. Kasaplık yaptı gazeteciyi öldürdü.. Reagan başkan oldu ABD şahinler, Panama başkanını, ziya ülhakın uçağını aynı yöntemle düşürdüler ziya nın uçağında Amerikan Elçisi de vardı.. Her gün ırakta abd askeri cinayet işledi Müslüman kıslara tecavüz etti... 7 kıtada haber olmadı.. Benim Devletim, her devletin kullandığı Hukuk dışı uygulamaları kullanmadı.. Hukum süren bir kısım eşkiya devlet in makamlarını ve kurumlarını kullanarak, zirve yaptılar.. İç köpeklerin ÇATIŞMASI devletimizin taraf olması anlamına gelmez.. Bu ayırma dikkat... Devlet egemenliğini ele geçirmek isteyen muhalefet bu usturubsuz kullanımı hedefe koyarak devletin kimliğine zarar vermemesi gerekir..
( Devlete Küfür Edilmez... Başkasının Ayıbı İle Adamlık Yapılmaz başlıklı yazı HALİLİ tarafından 28.05.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.