Ellilikti Dolares Yenge, Yüzlük olmuş yıllardır da bayağı yıpranmış Yuro Bacı ile ahbap oldular bir şekilde... ''Ben çok kirlendim be yıllardır Yuro Bacı her kötü işe koşturdular beni, bu Sam Amca ve evlatları, hemcinslerim eroin parası oldu, silah parası oldu, beyaz kadınları daha da beyazlatmadı bilakis kararttı, zaman zaman darbe için kullandılar arkadaşlarımızı.'' dedi Dolares Yenge...


Yuro Bacı da dertliydi bu konuda. Sanki ona farklı mı davranıyordu bu insanlar. ''Aaaaaah Dolares ah! Sanki ben senden farklı mıyım? Aynı durumlar benim ve hem cinslerimin başında da var. Benim hemcinslerimi de kullanıyor bu vahşi, hain, nemrut insanoğlu, hemcinslerimi her türlü kirli işlerde kullanmakla kalmıyorlar, bir de çok güzel işler yaptıklarını dünyaya ayar verdiklerini zannediyorlar haspalar.''


Dolares Yenge de Yuro Bacı da dertli mi dertliydi... Dolares döndü Yuro Bacıya ''Oysa ki bizim insanların yararına kullanılmamız lazım. Cüzdanlara helalinden girmemiz lazım. Harcanacaksak da iyi şeyler için harcanmamız lazım. Kafam bozuluyor gerçekten bu Sam Amca'nın evlatlarına Angela Bacının avenelerine, Macron biraderin yardakçılarına.''


Yuro Bacı ile Dolares Yenge haram dolu işlerde kullanıldıkları için dertlinin de dertlisiydiler. Dolares döndü Yuro Bacıya ''Bak Bacım Yuro Bacım, bu Sam Amcanın evlatları aralarında konuşurken duydum, yine bir yerlere demokrasi getirmek, özgürlük getirmek için çok dolar harcamamız lazım diye aralarında konuşuyorlardı, yine birilerinin canı yanacak bizim kardeşlerimizde bunun için harcanıp gidecek, bunların kötü emellerine alet olacaklar. Çok tedirginim hem de çok.''


Yuro Bacı da Dolares Yengeye hak verdi. Vermeyip de ne yapacaktı? Döndü Dolares Yengeye ''Aaaaah Dolares ah bir de şimdi kriptolar mriptolar diye bir şeyler çıkardılar, yani senin anlayacağın bir zaman sonra bizi hepten piyasadan kaldırıp bu kriptolar ile işleri yoluna koyacaklar, hem kötü işleri hem de iyi işleri, sonrada bizi kimse sallamayacak.''


Dolares Yengeyi de Yuro Bacıyı da sıkıntı basmıştı bu yaşananlardan. Dolares Yenge, Yuro Bacıya dönerek ''Ben artık bıktım billahi Yuro Bacı bu yaşananlardan, seninle benim yüzümden insanlar ölüyor, kimisi uyuşturucu batağına saplanıyor, hastalıklar yayılıyor, çocuklar ölüyor, masumlara tecavüz ediliyor.'' İkisi de baştan ayağa hüzünlüydü... Yuro Bacı '' Biz sadece aracız, biz de bir kötülük yok, insanoğlu dünyayı da insanları da her türlü acıya boğan, kimi zaman Sam Amca ve evlatları, kimi zaman Salamon, kimi zaman Angela Yenge.'' Dolares Yenge ''Haklısın galiba insanoğlu kendini düzeltmedikçe bizim hemcinslerimiz de kötülüklere alet olacak, hem de hiç suçları olmadığı halde.''

( Bir Ellilik Bir Yüzlük başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 17.06.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.