Karınca dünyasında aşılması çok zor hatta imkansız olarak görülen bir tepe varmış. Bu tepeyi deneyen hiçbir karınca başarılı olamamış. Kimileri yolun yarısında kendini aşağı bırakmış, kimileri düşmüş, kimileri ise yolun henüz başında vazgeçmiş tırmanmaktan karıncalar o tepeyi artık imkansız bir tepe olarak görmeye başlamış. Bir gün bir kaç karıncaya o tepeyi tırmanırlarsa iyi bir ödül vaad edilmiş. Karıncaların çoğu kabul etmiş ve belirledikleri bir günde toplanmışlar ve toplamışlar bütün karıncaları o tepenin yamacına karıncalar başlamış tırmanmaya yolun yarısına geldiklerinde sus pus olan karıncalar başlamış 'imkansız tırmanamazlar tepeye , kimse yapamadı bunlarda yapamaz , yazık olacak' gibi konuşmaya zamanla karıncalar düşmeye başlamış 3 2 derken sadece bir karınca kalmış aşağıdakiler gene başlamış konuşmaya ama bu sefer biraz daha sesli ve bağırarak karınca bunalrı hiç dinlemeden ilerlemiş yoluna ve çıkıp tepeye boy göstermiş. aşağıdaki karıncalar hayret ve heyecanla karıncanın aşağı inmesini beklemiş. nihayet karınca aşağıya inmiş ve şu fark edilmiş karınca sağırmış yani konuşulan bütün olumsuz cümlelerin hiçbirini duymamış ve kendi olumlu düşünceleriyle başarmış bu imkansızı...
( Karınca başlıklı yazı akin-birsen tarafından 26.03.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.