Anlatacaklarımdan İlginç Bir Şey Bulacağını Sanmıyorum!

 Al furat media stok fotoğraflar | Al furat media telifsiz resimler,  görseller | Depositphotos


Anlatacaklarımdan ilginç bir şey bulacağını sanmıyorum, ilginç olan insan kendini keşif etmedikten sonra ilginç olanla ilgilenmesi mümkün değildir, kendimden biliyorum. Sadece gönül koridorlarınızdan gezinerek az aydınlanmak amacım, karanlığıma karanlığa bir ışık aradığım, bazen zaman kalmadı yetişemedim dememek için koştuğum, hayat zamanla hızla geçerken bazen yetişmek mümkün olmuyor, alıyorum yeniden başa hayatı başa da alınmıyor, kaldığım yerden usulca devam ediyorum. Bazen anlamak zor olurken bazen hiç anlamamak, bazen koşmam gerekirken hiç koşamam, adım atamamam, konuşmam gerekirken konuşamam ve susmam…

 

Günlük izlenimlerim böyle devam ediyor, bunları kavrayarak belirgin bir duygu ile aydınlanmayı seçiyorum ve izlenimlerim devam ediyor, hayat bana bakarken peşimden gel derken… Alışılmış olan hayatın gelgitleri hüzünleri acıları, çileleri, sevinçleri, bir yumak gibi önümde açıldıkça, ardın sıra birbirini takip ederek hüzün, ayrılık az dert sonrasında mutluluk ve arkasında gözyaşı ile yuvarlanarak önüme seriliyor, takip ediyorum usulca…Düzeni, düzene koymak telaşımız boşuna, hayatın düzeni devam eder değişmeden, sadece içini hoşlukla doldurmak için kapısı açılır, yoksa yeniden inşa için değil, sadece içi hoşlukla gülücükle doldurulur ve yollara çiçekler ekerek yol güzergah güzelleştirilir bilirim…

 

Ben aşk diye tutturdum

Sen dersin yarın beni unutursun

Ben unutmak için sevmedim ki böyle konuşursun

Bak gönül köşkümde sen oturursun

Seni sevince yaşamak güzel

Sen her şeyi bırak bana gel

Gel bana gönlümü dizayn et ver bir el

 

Bilmem bu anlattıklarım dan ilginç bir şey bulabildiniz mi? Duygularımda ki kilidini açarak ortaya serdim, ister buna cüret deyin, isterseniz sizlerle buluşmanın neşesi deyi verin ne önemi var sizsiz? Raflarda asılı saklı duracağına duygularım hislerim sancılar içinde, edebiyatla serili olsun yollarda, bir beklentisi vardı, sizlerle buluşmaktı buluştu ve huzura erdi neşeyle beni de sevindirdi.

Mehmet Aluç


( Anlatacaklarımdan İlginç Bir Şey Bulacağını Sanmıyorum... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 24.10.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.