MAHALLE SAKİNLERİ ÇILDIRIYOR

Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 21 Ocak 2022

…………………………………………….

 

       GASKİ’nin, TEDAŞ’ın azizliğinden, Gaziantep/Şahinbey İlçesine bağlı Yeditepe Mahlesi sakinleri çıldırıyorlar, TEDAŞ’a, GASKİ’ye ateş püskürüyorlar. Tam 5 hafta üst üste elektrik kesintisi oldu. Hele son 23 saat kesinti mahalle sakinlerini çılğına çevirdi. Telefon açıyorsun saat 10.00 da verilecek. Saat 10.00 oluyor, bu defa aradığında saat 15.00 diyorlar. Böyle böyle saat tam  23. 05 oldu, elektrikler geldi. GASKİ de bunun bir başka benzeriydi. Son kesinti tam 24 saat sürdü.  TEDAŞ da bey bellisiz, meydan ıssız. TEDAŞ da kapalı görünen elektrik abonelerinin hemen hemen hepsinin kaçak elektrik kullandıkları  söylenmektedir. Kapalı görünen aboneleri bir kontrol eden görevli yoktur. Elektrik sayaçlarını okuyanlar, rüşvet karşılığı, kaçak elektrik kullanımını görmezlikten geldikleri  söylenmektedir. Eskiden kaçak elektrik, kaçak su kullananlar için ekipler gezerlerdi, kaçak su, kaçak elektrik kullanan abonelerin saatlarını söker götürürlerdi.  Yetkililer, bu olayları biliyorlar, bilmezlikten geliyorlar denilmektedir. Buna başka türlü bir anlam verilmiyor. Bu kaçakların  bedelini de, gariban vatandaşlar ödemektedir. Bunlar düşünüyorlar mı? Acaba bu kapalı görünen aboneler elektriksiz mi oturuyorlar? Bir de Türküm, Doğruyum, Çalışkanım +Müslümanım derler.  Hal bu ki, hiç birisi de değiller. Rahmetli Musa Karaca tam 35 Yıl Almanyada yaşamış ’da, elektrik kesintisine rastladığım aklıma gelmez diyordu. Rahmetli kayınpederimden de aynı sözü duymuştum. Gazi Şehrimizde, Başta TEDAŞ olmak üzere GASKİ yetkililerinin kulaklarını çınlatıyorum, sesimi duysunlar diyorum . Kendilerini, görevlerini doğru ve dürüst bir şekilde yapmaya davet ediyorum. Gaziantep/Şahinbeyde Yediepe Mahallesinin sakinleri bıktı usandı artık. Elektrik su kesintisinden. Hele benim gibi yetmişlikler çıldırıyorlar, ne yapacaklarını bilemiyorlar. TEDAŞ ile GASKİ yetkililerine Allah merhamet, vicdan vere, demekten başka söz bulamıyorum.

( Mahalle Sakinleri Çıldırıyor başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 23.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.