On seneden fazla bir zamandır, kalem ve klavye ile teşrik-i mesaimizi sürdürüp, kendi çapımızda bir şeyler karalamaya çalışıyoruz edebiyat dünyasında. Çok değerli kalem dostları ile tanışma birebir görüşme fırsatımız oldu, bundan sonra da olur umalım ki...


Bir çok şair ve yazar arkadaşımın, şiir ve nesir eserleri var biliyorum. Zaman zaman bir çokları ile Ankara Kitap Fuarlarında karşılaşıp hasret ve özlem gideriyoruz. Ankara dışında ki kitap fuarlarına henüz katılmak nasip olmadı, ziyaretçi olarak, bakalım o da olur bir zaman sonra... Bir kaç site şiir antolojilerini saymazsak benim daha bir kitabım yok... Olur mu, olur belki ileride... Bilhassa Ankara da ki Kitap Fuarlarına imkan buldukça katılır ve arkadaşlarımın imzalı kitaplarını alır okur, bir kenara koyarım...


Nasıl yapsak nasıl etsek, ben de bir imza günü tertip etsem, diye düşünürken, o olay geldi başıma. İşte benim için, büyük bir fırsat. Merak ettiniz tabi ne oldu diye? Durun canım acele etmeyin anlatacağım. On gün önce eve giderken, minibüsten inince düştüm ve kolum bilekten kırıldı... Geçmiş olsun dileklerinizi şimdiden aldım kabul ettim. Takmayın kafanıza, ben de takmıyorum. Hemen hastanede alçıya alındı tabi elim. Eeee elim alçıya alınır da ben de o alçıyı imzaya açmaz mıyım? Hem de kadın erkek ayırt etmeden...


Gelsin imzalar, gitsin imzalar. Kitap çıkartıp imzalatamasam bile alçımı imzalatır ben de öyle meşhur olurum... Nasıl akıllar bende ki de acaba? Tabi ki ilk imzalar ev halkım tarafından, yani canım kızım, canım oğlum, canım karım, canım kapıcım, canım kat komşularım Hüsnü Bey, Alev Hanım, Beytullah Bey ve İnci Hanım tarafından coşku ile atılmıştır...


Bir ara ders çalışmaya oğlanın arkadaşları, daha sonrada kızımın arkadaşları gelince, onlara da imzalatmasam olmaz herhalde, darılırlar vallahi... Üçer beşer onlara da çaktırırım imzaları... Bembeyaz alçı bayağı karardı... İşyerinde ki arkadaşlara da sırasıyla imzalatırım tabi ki... Darılırlar billahi... Ahmet Ağabey herkese imzalatmışsın bize yok mu, derlerse, olmaz... Küserler billahi...


Güzelmiş be imza günü, bakarsın ileride kitap filanda çıkartırız, belli mi olur... O zamanda Kitap İmza Günümüz olur... Umutluyum... Kitap İmza Günümde olursa, kalem ayarlamam lazım. Tükenmez kalem mi yoksa dolma kalemle mi imzalamalı, bilemedim...

( İmza Günüm Vardı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.