Emektar arabam ile her gün sıradan bir şekilde işe gider gelirim. Kış günü haliyle bizim emektar kirli bir şekilde gider gelir yollarda... Zor gerçekten kış günü araba yıkamak, yıkatmak da istemiyorum, ertesi gün hemen kirleniyor...


O pazar günü sabah arabamın başına gidince hemen yan tarafta bir yazı ''Beni Bir Yıkasan'' Allah Allah! Arabanın konuşacak hali yok, muzip zibidilerden birisi yazmış işte... Ben de altına, ''Su parası çok pahalı yıkayamam.'' yazdım, maksat muziplik olsun, sonrada eve çıktım. Bir zaman sonra aşağı inip yürüyüş yapayım dedim bahçede... Arabada yeni bir yazı ''Denizde kum sen de para, yıka beni yıka.'' yazı gördüm de böyle ilginç yazı da görmemiştim...


Arabanın yan tarafları adeta ilkokul yazı tahtasına dönmek üzereydi... Buna bir cevap vermeliydim ''Hava soğuk daha sonra yıkasam.'' diye yazdım, ve apartmanın çevresinde yürümeye devam ettim. Apartmanın çevresini dolaşmak epey zaman alıyor haliyle... Tam arabanın yanına geldim, yazdığım yazıya cevap gelmişti ''Amma tembelsin Ahmet amca yaaa.''


Aklım çıkacak neredeyse, ulan bu zibidiler nereden çıkıp da hemen yazıp kaçıyorlar, bir yerlere saklansam yakalarım bunları ama, biraz muziplik olsun, hoşuma gitmeye başlamıştı bu iş. Son hızla devam arabamın üstünde mesajlaşmaya...


Bak bak bak! Bana tembel diyenlere de bak hele hele! Dur şunlara usturuplu bir cevap yazayım ''Ulan siz yıkayın onar kağıt toka edeyim size hemen.'' sonrada yürümeye devam, bakalım bir sonra ki yazıyı nereye yazacaklar, arabanın üstünde de yazı yazacak fazla yer kalmadı gibi görünse de onlar yine bulurlar bir yerlere cevaplarını yazarlar...


Epey zamandır yürüyorum. Nereden çıkıyor bu çocuklar bir görsem de bulabilsem. Mutlaka gizli bir yerlerden beni gözetliyorlar... Arabanın yanından geçip de turladığım zaman, ortaya çıkıp yazıyı döşüyorlar arabamın kirli ve boş bir yerine... Ben turdayken yeni yazı döşenmiş tabi ki ''Onar kağıt kurtarmaz amca biraz kıyak yap öğrenciyiz.'' diye yazmışlar arabanın boş yerine...


Tamam lan tamam, neredeyseniz çıkın. Çıkın ve yıkayın arabamı, hemen kirleneceğini de biliyorum ama cebinize güzellikler yapacağım. Dur bakalım, sesimi duydular mutlaka da, nereden çıkacaklar bakalım, acaba bu zibidiler...

( Beni Bir Yıkasan başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 30.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.