ABD RUSYA İŞBİRLİĞİ VE UKRAYNA 
Enerji tarım madencilik ve en uzun karadeniz kıyısı ile dağ, deniz ve ucsuz bucaksız ovanın bereket diye sunulduğu tarihsel olarak da islam öncesi Türklüğün vatanı, Türklerce  kavimler göçünün tetikleyerek bugünkü milletlerin yer aldığı ülkeleri şekillendiren bu topraklar putin ile Bşden arasında oyuncak edilmek isteniyor..
            Rus istihbaratının, ABD  içinde fingirdek attığı, SEÇİMLERİ belirlediği hatta Trump denen usul erkan bilmez kişiyi başkan seçtirdiği konusu manşetlere taşınmıştı.. 
            Rusya nın ABD  etkisi var da ABD  nin Rusya etkisi yok mu sanki ?
            Glasnost u Gorbaçov mu  yaptı? 2.Jean Paul un polonya lı olması ,Lehc Valessa nın polonya yı Varşova paktından koparan ilk ve en önemli halka olması da ayar gerektirmez zaten!!Bulgaristan üzerinden ülkemize zamanında Silah kaçakçılığı ile ayda 15 bin silahın girişi ,bu silahları sağ ve sol cenahda yer alan gençlerle kullanılması da ayarsızdı! Her silah kaçakçısının bir baglantı noktası her baglantı noktasının muhbır ayağının olmasıda düşünülemez.. Devlet çözünürlüğü en koyu kast sisteminin uygulandığı noktalarda yavaş yavaş dozajı arttırılarak başlar..12 Eylül ihtilalinin 1986 Galsanost tan ayrı düşündüğünüzde ABD Yİ FİGÜRANLAŞTIRARAK ONUN GÜCÜNE HİZMET ETMİŞ OLURSUNUZ ..o ABD ki özel harp dairesinin maaşlarını öderken dönemin başbakanı Ecevit in bile haberi yoktu.. ABD nin 40 yıllık çalışmalarının sonucu SSCB tarihden silindi
İran la yaklaşık 8 yıll aralıksız savaşan saddamın mekanize ordusu nasıl tek kursun atmadan teslim olup ABD  askerleri elini kolunu salllayarak Bagdat a kadar geldiyse ve nasıl ki İran a ambargo uyguladıgı halde" ırangate" skandalı ile Iran a askeri malzeme tedarikinde bulunan ABD İÇİN GÜNAH BİLE MUBAHSA BUGÜN UKRAYNA İÇİN Biden açıklmalarını dinlediğimde aynı filmin benzer fragmanını izlediğimi anladım.. 
                 İkiside birbirinin içine girmiş varlığı diğerinin varlığına bağlı ve birbirini gayet iyi tanıyan süper sonic 2 güçün dünya kaynaklarını paylaşımından bahsediyoruz. 
     Göz göre göre Putin Ukrayna benim tarihsel bütünlüğüm diyerek doğudan girmeye basladı.Başlamadan evvel kansız giriş için AB  ve ABD  yöneticileri toplu beyin yıkama seansı seklınde medya aracılığı ile Rusların askeri birlik görüntülerinin arda arda ateşlediği sahnelerin sunumu yapıldı.. Eylmsel olarak elçilikler tahliyesi diyerek beyın yıkamanın cılalaması gerçekleştirildi. Ve ukrayna nın Afganistanlaşmadan Rusya teslimi için senarize edildi.  Bu senaryo da katma değeri TC  nin dost ülke Ukrayna dan uzaklaşması yerine Sovyet imparatorluğunun gölgesi ile batıya sığınmış Türkiye portresinin askı zamanı haberciliğidir. TC bu aşamda  insiyatif kullanmalı Rusya nın soğuk savaş dönemı yığınsallıkla sağlamaya calıştığı diplomatik zafere engel olmalıdır.. 
                   Dünya salgını ile nufus yapıları sermaye yapıları yeniden şekillenirken. Dünya savaşı söylemi kimin işine yarar? ABD ve AB kendi halkalrına düşman muamelesi yapan kişi başına düşen gelirin matematiksel olarak tavan yaptığı ama bazı aileler içinse "asya ülkelerine  ait safi milli hasıla" kadar gelirlerinin olduğu halklarının sadece fakir ülkelerde harcama yaparken kur farkından  zengin sayılabildiklerini kendi ülkelerinde uzun vadeli kredi sarmalında hayatmücadelesi verdiklerini  biliyoruz.. Sayılı aillerin sayısız zenginliklerine çomak sokmak haksızlık değil hakkın gereğidir. Dünya daki eşitsizlik dağılımın tek sebebi AB ABD  ve Rusya daki korumacı modelle geliştirilmiş gdo lu gelir sahibi ailelerdir. Bu savaş tehdidi ve tehlike algısı daha iyi engelsiz sömürü için öngörülen bir yöntemdir..Güçleerin tekilleşmesi ve sahip oldukları organızasyonlara ruh verme  çabasıdır.. Vazgeçilmez olduklarının nakşedilmesidir. 
                    Ukrayna da Afganistan modellı çarpışma Özerk bölge dışına çıkmadan evvel Rusların bir arada olmasının yarttığı yok etme sinerjisinin alternatifi, bir arada olanın yok olma tehlikesine göre belirlenecek  stratejiye göre ukraynalılar hareket edecektir. Milliyetçilk ateşi Ukrayna da yıllardan beri yanmaktadır.. Rusların terör  saldırıları ile öldürdükleri Ukraynalı askerler anısını her an sı-okaklarda görebilirsiniz. Ölen askerlerine gösterdikleri saygı anma ritüelleri meydanlarda yaptıkları  anıtlar bunu doğrular nitelikteir. 
                      Batı nın göstermelık fevaranları sadece Rusya nın Ukrayna yı ilhak etme cabasına kansız hale dönüştürmek anlamı taşır..

Torun Halili
               Ukrayna yı Ukraynalılar kurtaracaktır..
( Abd Rusya İşbirliği Ve Ukrayna başlıklı yazı HALİLİ tarafından 23.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.