SAVAŞA HAYIR DA
HER BARIŞ SAVAŞIN SONUCUDUR.. 
Dikkat dağıtma, dikkati başka yere çekme bir "yankesicilik yöntemidir"
ABD 350 Milyon dolar yardım gönderecek
Almanya stinger füze yolluyor
AB 6 milyon öngörülen kaçkınlar için kapısını açtı
Polanya askeri malzeme tedariki için karargah olacak
Perşembe nin gelişi çarşamba dan bellidir. Doğru olanı yapmak erdemliliktir.. Ama iki yüzlülüğün gereği yapılıyorsa erdemli olmak değil sahtekarlıldır. .
UKRAYNA yalnız bırakılırken batı neredeydi? Önleyici tedbirler Daha önceden neden yapılmadı?
Ukrayna, zoka nın ucunda ki yemdir.4 gün önce elinde  kumandası ile Tv seyreden ukraynalı erkek şimdi elinde kaleşinkofla  rus avlıyor..
 AB, 4 gün öncesıne kadar, kurban diye Ukrayna yı öne sürmüştür.Ve bugün yaptıklarını 2014 den beri yapmamışlardır.Bugün için;
- polonyayı lojistik üs kabul edip silah ve uçak vermeyı kabul ettiler.
-Rus merkez bankasının %50 varlığını dondurdular
-putın ve zevatlarını savaş suçlusu olarak yargılayacaklar..
Oysa aynı zevatlar senelerdır Halep te ıdlib de masum insanları bebeleri öldürdüler kimse gıkını çıkarmadı
 Nato TC ni sattı.. Suriye de açık tehdit altındayken destek vermedi. Aksine hamisi ABD, terörist pkk yı silahlandırp askeri disiplin altına aldı. Yunanıstan a silah yığdılar parası verilen f35 leri vermediler... 
Ya Rusya.. Putin devlet adamı değil katil ama enerjının %30 oradan geliyor.. S400 savunma sistemini almışsın. Turizm yatırımların, rus turistler gelmese atıla dönüşüyor..Domatesde kimyasal var deyip ihracaatı durduğunda Antalya seraları ürün toplamıyor.
Bağımlılık en aza indirgenmedıkçe  TC  her iki tarafa da eşit durmalıdır.. 
Yoksa oyun natoyu vazgeçilmez kılarak Tc yi Ruslar la başbaşa bırakmaktır.. 
Ruslar yarın tarihsel bütünlük diyerek Ermenistan gurcıstan Azerbaycan  a girdiğinde sıra Türkiye de diyecek tir...
TC insiyetifini oluşturacagı özel de komşu  dostluk paktları netice de   Türk Cumhuriyetleri ile kuracağı paktlara güç dengesini sağlamalıdır... TURAN  PAKTI, SAVUNMA, ÖZGÜRLEŞTİRME VE GELİŞME HATTIDIR
Dünya ekonomisi bir tıkanıklık yaşarken herkes dolar bazlı %30 cıvarında enflasyonu cebinde hissederken çıkış, Batı tarafımdam "savunma sanayi" inde görüldü.. 
Almanya da 2 milyar dolar savunma harcamalarına aktaracagını açıkladı.. Şansölye bundan böyle her yıl gayrisafi yurt içi hasılanın yüzde ikisinden fazlasını savunmaya yatıracaklarını kaydetti..
Rusya zaten kapalı bir ekonomden geliyor. Ekonomik olarak Rusya nın kitlenmesi ne anlam ifade eder.?Demokrasi vaz geçilmez insanlık değeridir.. 
Putin in muhalifi Navalin ve taraftarlarına yapılan gösteriler neden sineye çekildi? Navalini zehirleyip eften püften şeylerle cezaevine gönderen putin değil miydi?
Demokrasi, savaşın değil barışın yönetim şeklidir.. Hukuk Putin i cezalandırırken Rus  halkının cezalandırılmasına cevaz vermez.. Hastalıklı ruh haline sahip Putin uygulamaları ile çeçenistan da Arap yarım adasında insan katlinden rahatsız olmadığını biliyoruz.. Suriye de milyonlarca insanı yersiz yurtsuz bırakırken Esad kuklasını kullandığını bilmiyor muyuz..
TC AB ve ABD nin kurguladığı yankesicilik senaryosu oyununa gelmemelidir..Nato gladıo dur.. Görünmeden gelir.. Rusya
Görünüp görünmeden gelip gelmeyceğini, geldiğinde ne zaman gideceğini Allah bilir.. Her halukarda inisiyatif kullanamazsa zararlı çıkacak olan Türkiye dir..

TOrun Halili
( Savaşa Hayır başlıklı yazı HALİLİ tarafından 28.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.