Yeni kurulmuş olan Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğü, yurt sathında çalışmalara coşku ve kuşku ile başlamıştır. Bakalım ne gibi lüzumsuz işlerde önünü açacaklar bu vatanın insanlarının. Ha bir de Lüzumlu İşler Genel Müdürlüğü diye de bir birim kurulur mu bir zaman sonra onu bilemiyorum...


Şehrin sokaklarındaki kuşların ağaçlara kondukları zaman insanların üstlerine pislemeleri ile ilgili müdürlüğümüzce çalışmalar yapılması ve kuşların bu hareketlerinden vaz geçmeleri için ne gibi girişimlerde bulunabiliriz? Bunu genel müdürlük olarak düşünmemiz lazım...


Masa Tenisi oynarken tak tak tak diye ses çıkaran pinpon toplarının ses çıkarmaması ya da daha az ses çıkarması için neler yapılmalıdır diye de genel müdürlüğümüzün birimlerinde toplantı üstüne toplantı yapılmakta ve bu duruma bir çözüm aranmaktadır... Pinpon toplarına susturucu takılması da seçenekler arsında olup bilahare değerlendirilecektir...


Kar yağarken kar tanelerinin birbirlerine hiç bir zaman değmediği söylenmektedir. Bu durumun araştırılması ve kar tanelerinin birbirlerine değmesi için neler yapılması gerektiği genel müdürlüğümüz birimlerince ivedikle araştırılacaktır... Neden diye kar tanelerine sormak en doğal hakkımız olduğu gibi, aralarında küslük mü var diye de kendi kendimize sormadan duramıyoruz...


Deniz Analarına neden bu ismin verildiğinin araştırılması da genel müdürlüğümüzün portföyüne acil kodu ile alınmıştır... Neden, evet neden sadece deniz anaları analık sıfatı almakta, bir köpek balığı ya da bir kalkan balığının dişisi de ana değil midir? En doğal hakları olan analıktan bunları da mahrum edebilir miyiz? Ha bir de şöyle biri durumda var ki, deniz analarının kocaları da deniz babaları mı olmaktadır? Hayır şimdiye kadar böyle bir şey duymadık, deniz babası diye kulağımıza bir kelime gelmedi... Bir de bunların yavrularına deniz çocuğu mu denir o şekilde... Genel Müdürlüğümüze bunları araştırması için bilmem kaç milyon dolar tahsilat ayrılmıştır. Bilmem yani...


Tuvalet klozet kapaklarının renklerinin düzenlenmesi hakkında çok çok önemli çalışmalarımız başlamıştır. Renkli ve cafcaflı kapaklar vatandaşlarımızın defi hacetlerini daha bir kolay yapmalarını sağlamış olup, daha öncesinde bu durun zaten İsviçreli Bilim Adamlarınca onsekiz sene kadar bilimsel çalışma ve deneylerle incelenmiştir... Rahat bir şekilde hacetini yapan insanlarında hayatta daha az hata yaptıklarını yine bu bilim adamları ortaya çıkartmıştır. Yaşasın İsviçreli Bilim Adamları...


Simitlerin susamlarının, simitlerin üstüne eşit şekilde dağıtılması da çok elzem bir konudur. Bakanlar Kurulunun bu konu ile ilgili yakında kanun hükmünde bir kararname çıkartıp susam üreticileri ve simit üreticilerine çeki düzen vereceği kulağımıza gelen duyumlardandır... Susam Sokağının ve Susam Sokağında ki Kermit adlı kurbağanın bu işle bir ilgisi yoktur...

( Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğü başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.