Kız Gözü Kör Olmayasıca...

 Beyin Fırtınası İçin Kullanabileceğiniz 5 Android Uygulaması - Tamindir

-Kız gözü kör olmayasıca neden beyinin iki gözünü morarttın o deli yazar şair mi nedir ne olasıca kul Mehmet’in beyin fırtınası yazısını okuduktan sonra, şimdi bu iş mi yani?

-Ama anne, haklılık payı yokta değil!

-Başlarım haklılık payına şimdi, kendi kafasından uyduruyor hem de nossuruyor sende inanıyorsun pes yani!

-Ama anne, görüyorsun her gün onlarca kadın dövülüyor öldürülüyor hem de aşkım sevdiğim diyerek sevdikleri halde!

-Peki, ne desinler?

-Eğer sevgilim aşkım diyerek seviyorlarsa, adam gibi sevsinler. Bende ilk başta iki gözünü morarttım ki bu duruma düşmeyeyim anne!

-Yavrum kızım, daha ne istiyorsun sana aşkım demiş!

-Aşkım derken, elinde telefonu vardı! Bana aşkım derken gözlerimin içine bakacak, ilk tanıştığımızı gün ki gibi!

-Yavrum evladım, o an elinde telefon varsa, hangimizin elinde telefon yok ki?

-Ben onu bunu bilmem kul Mehmet’in beyin fırtınası yazısında ki D şıkkına inanarak gerekeni yaptım. Okumanız için link veriyorum

https://www.edebiyatevi.com/altin-uye-yazi/256720_beyin-firtinasina-devam.html

-Yavrum bu link neyin linki? Benim bildiğim link “atın eşkin(atın hızlı bir yürüyüş biçim) yürüyüşü” dür, herkes şimdi nerede at bulacakta onunla koşacak eşkin eşkin?

-Anneciğim bu link o yazıya ulaşılması için verdiğim bir adrestir.

-Ben onu bunu bilmem, evine dön beyinden özür dile!

-Hayır, anne ben dönmem burasıda benim evim.

-Kızım yavrum, baban bunu öğrenirse önce o yazarı sonrada seni döver.

-Olmaz anne babamın bunu yapmasına izin vermem, ona bir şiir okur yumuşatırım.

-Nasıl?

-Şöyle

 

Ben babamın biricik kızıyım

Beni nazlı büyüttü de ben nazlıyım

Ne zaman babam aklıma gelse gülümserim

Baba beni kendinden bırakma yoksun

 

-Şimdi bu oldu mu?

-Olmadı mı?

-Olmadı tabi ki?

-O zaman şöyle söylerim

 

Baba damadından dayak yerim

Babamsın diye bunu sana söylerim

Bana tokat atarken ben iki gözünü morarttım

Oturup ağlasaydım daha iyi mi ederdim

-Ayol gel benim güzel kızım beni de ağlattın. Damadımın bir suçu yok biliyorum da, hep o yazarın yazılarını şiirlerini okuyorsun ondan oluyor.

Mehmet Aluç


( Kız Gözü Kör Olmayasıca... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 10.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.