Farklı adla yaptığım son üç paylaşımım arka arkaya silinince Edebiyatdefteri'ne yazmayı bıraktım. O zamanlar kargadan başka kuş tanımadığım için de bu siteyi yeni fark ettim diyeyim.
İlham perimi, burnu uzadığı için balkondan aşağı attım. İlhamsız da tadı tuzu olmuyor şiirin.

Ne yaptığımı merak eder misiniz? Yattığım yerden Youtube videoları izliyorum:

Sosyoloji, mantık, din ve felsefe için Düccane Cündioğlu: İki saatlik videolarından, taşın toprağın içinden, dolu bir avuç altın elde ediyorum. Sıkılıyorum ama değiyor (Ateisttir).

Felsefe için Dilozof: Dilan isimli 30 yaşındaki bu akademisyenin doğru ve canlı jest ve mimiklerini seviyorum. Felsefeyi bana ancak böyle biri sevdirir.

Japonya merakım için Diğdem Ay: 40 yaşlarında zengin bir ailenin kızı. Botoks etkili yüz bakım setinden , vejeteryan olduğu için yemediği etlere kadar çok şeyini kendi kızımdan daha fazla biliyorum.

Gazete ihtiyacım için Cevheri Güven: Nokta dergisinin eski yazı işleri müdürü. Yurt dışına kaçanlardan. Yurt içindeki bağlantıları sağlam.

Diamont Tema: Ebeveynlerinden biri Arnavut. Öz güveni, okuması, okuduğunu anlaması harika. Üniversite öğrencisi. Türkiye’deki agnostik inancın/inançsızlığın en tanınmış temsilcisi. Dört yüz bine yakın abonesi var.

Mustafa Öztürk: İlahiyat profesörü. Türkiye’de kalemi kırıldı. Emekliliğini istemek zorunda kaldı. Almanya’dan iş teklif ettiler. Dini bilen Müslüman.

Bu altısı ana yemeklerim, elbette bunların yanında pilav, salata, meyve niyetine cübbeli-cübbesiz başka şeyler de var.

İslam dinini ve Türkiye Müslümanlığını bilirim. Dinci ya da dindar değilim. İstesem de istemesem de üst kimliğim Türk ve Müslüman.

Not: Kullanıcı adım olan Seddarbaba’yı öğrencilerim takmıştı.

Aslında bir not daha var da o şimdilik gizli kalsın J

Bu paylaşımı niye mi yaptım? Tanışmak için: “Bana izlediğin videoları söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim.”


( İlk Paylaşım başlıklı yazı seddarbaba tarafından 15.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.