Evet, evet yanlış duymadınız alafranga tuvaletler yazarlara ve yazar adaylarına büyük kolaylık aslında. Siz de benim gibi, önce okumaya sonrada yazmaya meraklıysanız mutlaka cebinizde çantanızda bir küçük kitap, yazmaya da mutlaka bir küçük defter ile kaleminiz vardır...


Eeeee, ilham bu... Nerede, ne zaman, ne şekilde geleceği, gideceği hiç belli olmaz. Gitmezse zaten, yanınızda da defter kalem yoksa yandınız demektir... Bir müddet sonra baktı ki bu insan hiç bir şeyi yazıp çizmiyor, hızla kaçar yanınızdan yörenizden...


Bu nedenle alafranga tuvaletler yazarlara ve yazar adaylarına büyük kolaylıktır. Yanılıyor muyum? Türkün aklı, hani derler ya, ya defi hacette ya da kaçarken ... Yani, boru değil, atalarımız öyle buyurmuşlar, ataların sözünü dinlemek lazım... O atasözleri ki binlerce kez denendikten sonra söylenmişlerdir unutmayalım...


Bana çoğu zaman, dışardaysam ilham biraderler ve esin hanımlar gelip yanıma yöreme beni dürtüyorlar... Bir alışveriş merkezinin tuvaletinde de oldu mu, hemen çıkartıyorum not defterim ile kalemimi aklıma gelenleri alafranga tuvalette çiziktiriyorum... Alaturka tuvalette var böyle yerlerde ama, alafrangada daha rahat yazılıyor... Tabi bu arada dışarıda sıra bekleyen çok fazla vatandaş varsa, onlarında haklarına riayet etmek lazım...


Sizlerde benim gibi on on beş dakika da çıkıyorsanız alafranga tuvaletten, değerlendirin derim, cebinizde kalem, kağıtta varsa... Ama tabi kimselere söylemenize de gerek yok, sır, sizin ile Allah arasında kalır kıyamete kadar...

( Alafranga Tuvaletler Yazarlara Büyük Kolaylık başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.